• ایران ،استان تهران
  • 6204 8801 021 - 6313 8801 021
  • info@irpa.ir

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/irpair/public_html/plugins/system/helix3/core/classes/menu.php on line 89

مدیریت کسب و کار در بحران کرونا

وبینار راهکارهای مدیریت کسب و کار در بحران کرونا در راستای کاهش زیان های اقتصادی این بحران با حضور مدیرعامل انجمن بهره وری ایران برگزار می شود.

سید حمید کلانتری، مدیرعامل انجمن بهره­وری درخصوص برگزاری گپ و گفتی با عنوان «وبینار راهکارهای مدیریت کسب و کار در بحران کرونا» اظهار داشت: متاسفانه کرونا چند روزیست که در کشور ماهم مهمان شده، تلفات و تعداد زیادی مشکوک یا مبتلا  داشته است و چند نفری هم جان باخته اند.

وی با اظهار تاسف مجدد از این موضوع افزود: این بیماری با توجه به قدرت شیوع و انتقالش تبعات زیادی بر اوضاع و احوال کشورمان داشته و احتمالا تاثیر خیلی بیشتری هم بر مسائل کسب وکار اقتصاد، اشتغال، تحصیل و انجام امور جاری خواهد گذاشت.    

مدیرعامل انجمن بهره وری ایران ادامه داد: این انجمن، به عنوان یک نهاد غیردولتی با کمک همکاران شبکه گپ و گفت درنظر دارد در راستای ایفای مسولیت اجتماعی خود در خدمت به هموطنان عزیز، یک پویش اجتماعی و یک همفکری گسترده برای جمع آوری و جمع بندی ایده ها و انتقال آن به مراجع ذیربط یا خود مردم اقدام کند.

وی با طرح سوال اصلی مبنی براینکه کرونا بر فعالیت­های جاری، اقتصاد و اداره امور در حوزه های مختلف چه تاثیراتی میگذارد، بیان کرد:  علاقه مند هستیم همه نظر دهند غیر از رعایت مسائل بهداشتی در سایر امور، بهتر است چه کارهایی انجام بدهیم و چه کارهایی انجام ندهیم.

کلانتری افزود: درمرحله اول علاقمندیم نظرات و ایده های شرکتهای بزرگ دولتی، خصوصی و شرکتهای وابسته به نهادهای عمومی غیر دولتی، شهرداری ها، مدیران عامل بانکها، بیمه ها و شرکتهای تابعه آنها، صاحبان حرف و صنوف، مراکز اقامتی و پذیرایی مشارکت نمایند و بگویند این بیماری چه تاثیراتی بر فعالیتها و خدمات کاری آنان میگذارد و چه ایده و راهکارهایی برای حضور و مراجعه حداقلی مشتریان و کارکنان خود دارند.

رییس انجمن بهره وری ایران در پایان از مشارکت و همکاری مسئولانه هموطنان و مدیران متعهد صمیمانه سپاسگزاری کرد.

لازم به ذکر است که وبینار راهکارهای مدیریت و ادامه کسب و کار در بحران کرونا به میزبانی انجمن بهره وری ایران و با همت مدیران شرکت بیدبرگ، به صورت غیرحضوری از طریق وبینار (اینترنتی) روز دوشنبه ۱۲ اسفندماه، از ساعت ۱۵ الی ۱۶:۳۰ برگزار میشود.

کارشناسان مهمان این گپ و گفت که محورهای آن مدیریت بحران حین و بعد از کرونا، ابزارهای فناوری اطلاعات مدیریت کسب و کار در شرایط بحران، روش های مدیریت منابع انسانی در شرایط بحران و  تداوم فروش و ارتباط با مشتری در شرایط بحران است، «حمید کلانتری» مدیرعامل انجمن بهره وری ایران و  «امید هاشمی» مدیر کسب و کارهای نوین اتاق بازرگانی تهران هستند.

علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در این گپ و گفت رایگان، از طریق این لینک https://www.gapogoft.org/288 اقدام کنند.