اعضای حقوقی مشاور
انجمن بهرهوری ایران خدمات مشاوره موردنیاز به بنگاهها و سازمانهای دولتی و غیردولتی را حسب مورد
از طریق شرکتهای واجد صلاحیت عضو انجمن که ذیلا معرفی میشوند، ارائه میکند:
- شرکت پایداران پارسا
www.paydaran.com
- گروه توسعه مدیریت نشا
www.neshagroup.ir
- موسسه مدیریت دانش و تاریخ شفاه
www.km-oh.com
- موسسه آموزش و تحقیقات مدیریت
www.mdrc.ir
- پژوهشکده سیاستگذاری و تحلیل راهبردی آیندگان
www.ayandeganrc.ir
- شرکت سامان آوران توسعه
www.samanavaran.com
- شرکت مهندسی آسیاوات
www.asiawatt.com
-
شرکت انطباق کیفیت آسیا (AQC)
www.aqcc.ir - شرکت منشور راهبران مدیریت پارسیان
- شرکت مشاوران نیوساد صنعت و خدمات ایرانیان
- شرکت مشاوران ترویج دانش مدیریت
معرفی اعضای حقوقی مشاور
- شرکت پایداران پارسا
- گروه توسعه مدیریت نشا
- مدیریت دانش و تاریخ شفاهی
- پژوهشکده آیندگان
- شرکت سامان آوران توسعه
- شرکت آسیاوات
- شرکت مدیریت پارسیان
- ترویج دانش مدیریت
- شرکت مشاوران نیوساد
- توسعه مدیریت سبا
- شرکت انطباق کیفیت آسیا (AQC)
شرکت پایداران پارسا فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت سیستم های ارتباطات امن و سریع از سال ۱۳۷۶ آغاز کرده است. این شرکت در این سالها با تکیه بر دانش و پشتکار پرسنل خود پروژههای مختلفی را در زمینههای الکترونیک و ارتباطات به اتمام رسانیده است . در حال حاضر شرکت مهندسی پایداران پارسا با در اختیار داشتن نیروی مجرب در مقاطع مختلف رشتههای تحصیلی مرتبط، در زمینه طراحی و ساخت سیستمهای ارتباطی حضور داشته و همواره یکی از شرکتهای مطرح در حوزه فناوری اطلاعات به حساب می آید.
برخي سوابق کاری شرکت پايداران پارسا به عنوان يكي از شرکتهای مشاور عضو حقوقی انجمن بهرهوري ايران شامل موارد ذيل است:
سیستم سوئیچینگ صوتی برج مراقبت فرودگاهها
سیستم ICS
سیستم مرکز تلفن با پروتکل IP بومی
طراحی، ساخت، نصب و راهاندازی سیستم مراکز تلفن بومی و امن.
سیستم ارتباطات موثر سازمانی
این شرکت ظرف مدت چند سال گذشته با تکیه بر دانش فنی متخصصان خود، در پروژههای BI سرمایه گذاری و تولید چند محصول جدید برای مجموعههای خدماتی در دستور کار خود قررار داده است.
یکی از این سیستمها Real time Efficient Communication System است. این سیستمها در ابعاد کوچک و پرتابل ساخته و بنا به سفارش کارفرما در اشکال متفاوتی قابل ارائه خواهد بود و با توجه به بررسیهای انجام شده و نیاز سازمانها، سیستمی بهعنوان سیستم ارتباطات موثر برای مشتریان و مدیران ساخته شده است.
این سیستم بر پایه تکنیک (CROWEDSOURCING) و با ایجاد مکانیزم ارتباطی با مشتریان (داخلی و خارجی) زوایای مختلف در سازمان را کمیسازی میکند و همزمان نسبت به تحلیل و مولفههای خدمت اقدام کرده و در نهایت در داشبوردی این کمیسازی در اختیار مدیران قرار میگیرد. این هوشمندسازی بهصورت مستقیم در تصمیم مدیران تاثیر داشته و بنابراین در زوایای زیر به سیستم کمک میکند.
گروه توسعه مدیریت نشا، از تشریک مساعی جمعی از مشاوران و مربیان حوزههای مدیریت، کارآفرینی و روانشناسی، شکل گرفتهاست. هستهی اصلی نشا متشکل از مدیران پیشکسوت و کارشناسان جوانی است که برای حل مهمترین چالش توسعهی کشور، یعنی مدیریت، تلاش میکنند. این تیم، به چند دهه فعالیت مؤسسیناش متکی است؛ و از سال ۱۳۸۲ تاکنون به صورت منظم و پیوسته، به اجرای طرحها و برنامههای مشاوره و آموزش مدیریت، پرداخته است. این گروه، تشکّلی است که قصد دارد از طریق ایجاد همافزایی بین عدهای از صاحبنظران و فعالان، حرکتی بینرشتهای و زیرساختی را در راستای کمک به توسعهی مدیران و سازمانهای ایرانی، تسهیل کند. بنابراین، دغدغهها و برنامههای نشا گاه خود را در قالب فعالیتهای فردی اعضا، گاه در قالب حقوقی مستقل، و گاه به شکل همکاری با سایر مؤسسات معتبر داخلی و خارجی، نشان میدهد.
جهتگیری، مأموریت نشا به عنوان يكي از شرکتهای مشاور عضو حقوقی انجمن بهرهوري ايران به صورت زیر تعریف شده است:
کمک به توسعه هماهنگ افراد و سازمانها با تاکید بر تقویت زیربناها و آمادگیهای درونی
ارزیابی افراد: استعدادیابی و ارزیابی افراد، با استفاده از شبیهسازیهای رفتاری و کانون ارزیابی
پرورش افراد: توانمندسازی فردی و تیمی، با بهره گرفتن از یادگیری عملی، دروننگری و روابط پرورشی
توسعه سازمان: اجرای برنامههای توسعه سازمان، بر مبنای ایجاد تغییرات تکاملی در مولفههای اجتماعی و انسانی
مخاطبین نشا:
* سازمانهایی که قصد دارند منافع خود را همسو با رشد فردی و افزایش کیفیت زندگی کارکنانشان، توسعه دهند.
* مخاطبان مستقل سازمانی (مدیران و کارشناسان مستعد) که خارج از برنامههای اختصاصی سازمان خود، انگیزهی توسعه دارند.
* افراد مستعدی از صنوف مؤثر بر جامعه، که زندگی سازمانی پررنگی ندارند؛ و از انگیزهی بالایی برای توسعهی فردی برخوردارند.
* متخصصین فعال در حوزهی توسعهی فردی و سازمانی (خصوصاً مدیران و کارشناسان واحدهای ذیربط در سازمانها).
محصولات و خدمات اصلی نشا
نشا، از یک متدلوژی منسجم توسعهی سازمانی برای یکپارچهسازی مجموعه خدمات متنوع خود، بهره میبرد و این موجب میشود که در برنامههای سازمانی از یک نقشهی راه روشن برخوردار باشد. البته در این نوشتار، محوریترین خدمات و محصولات گروه، معرفی خواهد شد. جدول زیر، ۶ خدمت اصلی گروه نشا را نشان میدهد. این خدمات در ادامه به صورت خیلی مختصر، معرفی میشوند:
مؤسسه مدیریت دانش و تاریخ شفاهی کارآفرین فعالیت خود را از سال 1383 با نام شرکت گسترش ارتباطات کارآفرین و با هدف مستندسازی تجارب مدیران و حفظ و تبدیل این تجارب به دانش آشکار سازمانی آغاز کرد. این مؤسسه با ارزیابی وضعیت موجود و عدم وجود نهاد یا مرکزی جهت مستندسازی تجارب مدیران و سازمانهای کشور با همکاری جمعی از اساتید مطرح دانشگاه جهت پوشش خلأ مذکور و برای اولین بار تجارب جمعی از مدیران مطرح کشور را گردآوری، مستندسازی و تدوین و تعدادی از آن تجارب را در قالب کتابی تحت عنوان کتاب ملی تجارب مدیران ایران منتشر کرد.
این مؤسسه به عنوان يكي از شرکتهای مشاور عضو حقوقی انجمن بهرهوري ايران قصد دارد با ادامه این حرکت فرهنگی پایگاهی جهت ثبت و مستندسازی علمی تجارب مدیران ایجاد کند تا علاوه بر کارآفرینی در بخش تحقیق در زمینه علوم مرتبط با مدیریت به اهداف ذیل دست یابد:
ایجاد بنیاد و بانک تجربیات مدیران در تمامی تخصصها و زمینهها جهت دسترسی و استفاده آسانتر کلیه مدیران، اساتید، دانشجویان و علاقمندان این زمینه. از آنجا که تقریبا همه متون مدیریتی مرتبط با این موضوع ترجمه کتب خارجی هستند، این امر موجب بومیسازی علم مدیریت در ایران خواهد شد.
مستندسازی علمی تجارب مدیران جهت نیل مدیریت کشور به سمت مدیریت دانائی با تبدیل دانش ضمنی مدیران و سازمانها به دانش عینی و آشکار.
تقویت فرهنگ انتقال تجارب میان مدیران
تدوین تاریخ مدیریت کشور (فضای ذهنی و عملی مدیران) پس از پیروزی انقلاب اسلامی
گردهم آمدن مجموعهای بزرگ از متخصصان عرصه نظر و عمل (همکاری و تعامل نزدیک دانشگاه و صنعت) بهمنظور هماندیشی و تولید فکر و ایده در زمینه موردنیاز
بازیابی و مستندسازی تجارب مدیران معاصر ایران که در جهت شکوفائی اقتصاد و مدیریت کشور گامی مؤثر برداشتهاند.
در ادامه، با هدف ایجاد جذابیت بیشتر برای سازمانها و شرکتها، مستندسازی تجارب مدیران هر سازمان در قالبی به عنوان تاریخ شفاهی تدوین، مستند و منتشر شد.
پژوهشکده سیاستگذاری و تحلیل راهبردی آیندگان، به عنوان یک اندیشکده، با بهرهگیری از تجربه بیش از یک دهه فعالیت متمرکز در حوزه سیاستپژوهی و مطالعات راهبردی، امید دارد که بتواند گامی موثر در ارتقای ظرفیت تحلیلی نظام سیاستگذاری در کشور بردارد.
ماموریت پژوهشکده آیندگان عبارت است از اثرگذاری علمی بر روند برنامهریزی و سیاستگذاری در بخشهای مختلف کشور؛ ارتقای سطح دانش مدیریت و سیاستگذاری علم و فناوری با ترویج، آموزش و انتشار نتایج کاربردی پروژههای انجامشده، ارتقای سطح مدیریت در سازمانهای دولتی، عمومی و شرکتهای خصوصی با ارائه خدمات مشاوره، توسعه سرمایه انسانی ملی از طریق آموزش، ارائه خدمات مشاوره و مدیریت منابع انسانی، توسعه فرهنگ دانشمحوری با تأکید بر لزوم تطبیق با شرایط ملی، تشکیل شبکهای از حلقههای پژوهشی توانمند در سطوح ملی و بین المللی.
حوزههای فعالیت پژوهشکده آیندگان عبارت است از:
سیاستگذاری فناوری (با تمرکز بر حوزه های نفت، گاز، برق و انرژی های تجدیدپذیر)
سیاستگذاری صنعت (با تمرکز بر نفت و گاز، صنایع پایین دستی، صنایع دریایی، ICT)
فرهنگ و سیاستگذاری عمومی (با تمرکز بر آموزش عالی، ترویج و گفتمانسازی، فرهنگ قرآنی)
نوآوریهای اجتماعی (با تمرکز بر وقف و امورخیریه)
خدمات پژوهشکده آیندگان عبارت است از سیاستگذاری و مدیریت فناوری، برنامهریزی راهبردی.
شركت سامانآوران توسعه در سال 1379 با همكاري جمعي از متخصصين تأسيس شد. این شرکت در زمینه ارائه خدمات پژوهشی، مشاورهای و آموزشی با تمرکز بر موضوعات «بهره وری»، «مدیریت مالی و سرمایه گذاری»، «مدیریت سرمایه انسانی و دانشی» و «مدیریت راهبردی و عملکرد» مشغول به فعالیت در سطح دستگاههای اجرایی، نهادهای عمومی و بنگاههای اقتصادی در استانهای مختلف کشور است.
این مجموعه در حوزه کاری خود، دارای رتبهها و عضویت های مختلفی به شرح زیر است:
- عضو حقوقی و مشاور انجمن بهرهوری ایران
- رتبه «ب 2» از کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی در رسته امکان سنجی و نظارت بر طرحهای سرمایهگذاری
- گواهینامه صلاحیت مشاوره از سازمان اداری و استخدامی کشور (در رسته مدیریت عمومی و در حال اخذ در رستههای مدیریت مالی و مدیریت کیفیت و بهرهوری)
- گواهینامه صلاحیت انجام طرحهای آماری از مرکز آمار ایران
- دارای پروانه پژوهش و پروانه خدمات مهندسی از وزارت صنعت، معدن و تجارت
- گواهینامه سیستم مدیریت کیفیتب ر مبنای استاندارد بین المللی ISO9001:2015 از شرکت DQS آلمان
- عضویت در کمیسیون جوانان و همچنین بارزس انجمن تحقیق و توسعه در خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد
- رتبه برتر شرکتهای فعال در حوزه فناوری نرم در پارک علم و فناوری استان یزد
- عضویت در کمیته مشورتی شورای راهبری توسعه مدیریت استان یزد
شركت مهندسي آسياوات در سال 1379 با هدف ارائه خدمات مشاوره و اجرا در زمينه افزايش بهرهوري، عارضهيابي و مديريت و بهينهسازي مصرف انرژي، مديريت، طراحي، اجرا و تامين تجهيزات پروژههاي صنعتي از جمله طرحهاي بهينهسازي مصرف انرژي، طرحهاي بازيافت حرارت در صنعت نفت و گاز، پتروشيمي و برق و انرژيهاي تجديدپذير در كشور تاسيس شد و در حال حاضر از جمله شركتهاي پيشگام و فعال در كشور است. اين شركت ضمن كسب آموزشهاي تخصصي لازم و جذب كارشناسان خبره و همچنين استفاده از تجارب متخصصان و اساتيد امر بهينهسازي انرژي در داخل و خارج كشور موفق شده است پروژههاي متعدد مطالعاتي، طراحي، تامين و اجرا را در زمينه افزايش بهرهوري توليد، بهينهسازي مصرف انرژي و استقرار سيستم مديريت مصرف انرژي در بخشها و صنايع و مراكز مختلف كشور با موفقيت به انجام رساند.
اهم فعالیتها:
شركت آسياوات بهعنوان یکی از شرکتهای مشاور عضو انجمن بهرهوری ایران، علاوه بر ارائه خدمات مشاوره در زمينه بهينهسازي و ارتقای بهرهوري خصوصا در بخش بهرهوري انرژي، اقدام به ارائه خدمات طراحي، تامين، نصب و راه اندازي سيستمهاي مرتبط با افزايش بهرهوري و بهينهسازي توليد و مصرف انرژي نيز کرده است و در اين خصوص جهت انتقال تكنولوژي و كسب تجارب ديگر كشورها، نمايندگي چندين شركت معتبر خارجي را نيز در اختيار دارد.
شركت مهندسي آسياوات، علاوه بر تامين نيازهاي تجهيزاتي و مواد پروژهها بهعنوان يك شركت EPC قادر است طرف قرارداد پروژهها و طرحهاي زير شود:
- اجراي طرحها و پروژههاي مديريت توليد و مصرف انرژي
- تدوين نرم افزارهاي مرتبط با بهينهسازي فرايند و مصرف انرژي
- برگزاري دورههاي آموزشي در زمينه مباحث مرتبط با بهينهسازي مصرف انرژي
- مطالعه و اجراي طرحهاي انرژي هاي نو
- بهبود سيستم و ايجاد بانكهاي اطلاعاتي
- انجام فعاليتهاي پژوهشي، مطالعاتي مرتبط
- مديريت و كنترل پروژههاي صنعتي و تحقيقاتي
- طراحي سيستمهاي روشنايي و تامين تجهيزات آن
- طراحي و اجراي طرحهاي بازيافت حرارت
- طراحي، تأمين تجهيزات و اجراي طرحهاي افزايش قدرت توربينهاي گازي بروش FOG.
- تأمين و نصب و راهاندازي انواع مولد برق و ميكروتوربين با سيكل CHP
- طراحي و اجراي سيستمهاي اتوماسيون صنعتي و BMS
- تامين تجهيزات پروژههاي صنعتي ازجمله نفت و گازو پتروشيمي و نيروگاه
- اجراي پروژههاي TURN KEY همسو با فعاليتهاي شركت.
- طراحي و اجراي طرحهاي افزايش بهره وري خطوط توليد صنعتي
- طراحي، تامين و اجراي سيستم مميزي انرژي آنلاين نيروگاه
- طراحي، تامين و اجراي سيستم اندازه گيري كيفيت و انرژي گاز طبيعي
معرفي دپارتمانهاي شركت:
- دپارتمان فني و مهندسي:
بخش فني و مهندسي شامل قسمتهاي زير است:
- برق
- مكانيك
- ابزاردقيق
- فرآيند
پرسنل بخش فني و مهندسي شركت عموماً از مهندسين بسيار ورزيده و باتجربه هستند كه داراي سوابق ارزندهاي در طراحي و اجراي پروژههاي مختلف داخلي و خارجي ميباشند. اين بخش داراي امكانات و تجهيزات كامل و روشهاي پيشرفته در ارائه خدمات ذيل است:
- بررسي و انجام مطالعات مقدماتي ومهندسي پايه (امكانسنجي)
- اجراي پروژههاي بهينهسازي مصرف انرژي.
- طراحي و اجراي طرحهاي صنعتي، نفت، گاز، پتروشيمي، نيروگاهي
- ساخت، نصب و راهاندازي تجهيزات و ماشينآلات
- همكاري فني با بخش تأمين كالا
دپارتمان بازرگانی:
آسیاوات داراي ظرفيتها و منابع مختلف تأمين كالا و تجهيزات تخصصي و سيستمهاي فروش، تداركات، ارزيابي و كنترل براي انجام امور بازرگاني و تامين كالا است. هدف این شرکت در اين راستا سرعت، دقت، كيفيت، كنترل و نگهداري كالا با شيوههاي نوين است. در اين روشها مديريت مؤثر تأمين كالا در شرايط خاص و بحراني و تضمين مراقبتهاي ويژه كه بر كيفيت كالا مؤثر هستند نيز وجود دارد به گونهاي كه با كمترين هزينه و در حداقل زمان ممكن سفارش مشتري انجام شده و تأخير در زمان تحويل پيش نيايد.
- اين بخش شامل قسمتهاي زير است:
- بازاريابي
- تأمين كالا
- فروش
- خدمات پس از فروش
دپارتمان مديريت انرژی:
نظر به افزايش روز افزون مصرف انرژي و عدم رعايت ضوابط و مقررات بهينهسازي توليد و مصرف انرژي در سطح كشور و آثار مخرب و زيانبار آن بر منابع و محيط زيست، بر آن شديم تا در راستاي ترويج فرهنگ بهينهسازي توليد و مصرف انرژي و گسترش و بكارگيري فنآوريهاي نوين در اين زمينه همت گمارده و تمامي تلاش خودرا در جهت جلوگيري از اتلاف سرمايههاي ملي و شكوفايي اقتصاد در اركان مختلف بكار بنديم.
مميزي انرژي به طور کلي به مجموعه فعاليتهاي انجام گرفته در يک واحد صنعتي که منجر به تعيين وضعيت کمي و کيفي مصرف انرژي در واحد و ارائه روشهاي ارتقاء شرايط موجود ميشود، اطلاق میشود.
- استخراج اطلاعات دقيق از پارامترهاي کمي و کيفي الکتريکي، مکانيکي،توليد و فرآيند
- پردازش اطلاعات جمعآوري شده
- شناسايي مقادير و چگونگي مصرف انرژي و تعيين مصارف ويژه انرژي
- مطالعه و بهينه سازي سيستمهاي اطلاعات
- تحليل اطلاعات و نتيجهگيري
- ارائه راهکارهاي مؤثر بر توليد و مصرف انرژي
- سازماندهي واحد مديريت انرژي و آموزش
دپارتمان فناوري اطلاعات:
شرکت مهندسي آسياوات با بهره مندي از دانش تخصصي حوزه هاي مهندسي و مديريت انرژي و نيز بهره مندي از متخصصين حوزه فناوري اطلاعات، اقدام به طراحي و پياده سازي نرم افزارهاي تخصصي در مباحث مذکور نموده است.
- طراحي و پياده سازي نرم افزارهاي شبيه سازي مهندسي در صنايع مختلف
- طراحي و پياده سازي نرم افزارهاي مانيتورينگ تحت شبکه محلي و شبکه اينترنت
- توسعه فرهنگ استفاده از نرم افزارهاي مرتبط با بهينه سازي و مديريت انرژي
- طراحي و پياده سازي سيستم هاي مانيتورينگ (نرم افزار + سخت افزار)
كلينيك مديريت، گروهی منسجم از مشاوران عالی شرکت در حوزه هاي اجرايي و مديريتي است كه در راستاي اهداف توسعه كمي و كيفي نظام مديريت در بنگاههاي اقتصادي و تاكيد بر بكارگيري اصول علمي مديريت در سطح دستگاههاي خدماتي و اجرايي دولتي و غير دولتي، فعاليت میکند. اين كلينيك از طريق گروههاي تخصصي خود در زمينههاي تحقيق، آموزش و مشاوره، سازمانها و شركتهاي مختلف را در كسب مزيتهای رقابتي ياري ميرساند.
بر اين اساس، كلينيك مديريت به عنوان يكي از شرکتهای مشاور عضو حقوقی انجمن بهرهوري ايران داراي مأموریت مدون و متنوعي در ارائه خدمات به بنگاههاي تجاري است كه اهم آنها به شرح ذيل است:
بررسی کلینیکی بنگاههای اقتصادی، اجتماعی در محورهای مدیریتی مختلف در ایشان
شناخت معضلات و مشکلات و عوارض بنگاه که باعث عدم بهرهوری، کارآیی و سودآوری میشود.
ارزیابی بنگاهها با اصول علمی روز و متدهای موجود در شناسایی عوارض و مشخصات و بحرانهای داخلی که باعث کندی در دستیابی به موفقیت بنگاه میگردد.
ارائه راهکارهای عملی مبتنی بر اصول تجربه شده، منطبق با شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی
پیادهسازی یا کنترل اجرای راهکارهای ارائه شده تا حصول موفقیت و قرارگرفتن بنگاه در مسیر رو به رشد و جلب اعتماد ذینفعان و دسترسی به تعالی و توسعه
با توجه به اهداف فوق الذكر و ويژگيهاي خاص سازمانها، كلينيك مديريت خدمات متنوعي را ميتواند عرضه کند. اين خدمات به شرح ذيل دستهبندي ميشوند:
خدمات مشاوره براي تیمهای سازماني اعم از مديران عالی و سهامداران. اين خدمات در 6 بخش مجزا شامل مطالعات استراتژيك، تكنولوژي و معماري اطلاعات، مديريت كيفيت و مهندسي صنايع، ساختار و منابع انساني، مطالعات اقتصادي و اجتماعي و مطالعات مالي و حسابداري طبقهبندی میشود.
خدمات اجرایی: يكی ديگر از نقشهاي اساسي كلينيك مديريت در سازمانها، اجراي طرحهاي تدوين شده و مصوب مديريت عالي سازمان است كه اين مهم با پشتوانه علمي و تجربه حاصل از مطالعات سازماني انجام يافته، به وقوع ميپيوندد.
طراحی و استقرار نظام مدیریت استراتژیک، نظام مدیریت فرآیند های کسب و کار ، طراحی و استقرار سیستم مدیریت دانش، نظامات مدیریت منابع، نظامهای بهرهوری، نظامهای بهبود دهنده، نظامهای منابع انسانی و نظامهای ارزیابی عملکرد
فعالیتهاي شرکت ترویج دانش مدیریت به عنوان يكي از شرکتهای مشاور عضو حقوقی انجمن بهرهوري ايران به شرح ذیل است:
الف. سنجش و تحلیل بهرهوری و عملکرد در سطح کلان اقتصادی و شرکتها و سازمانهای دولتی
ب. طراحی و استقرار نظام مدیریت راهبردی
ج. پروژههای کاهش قیمت تمام شده تولید و خدمات
د. برنامهریزی تحول سازمانی بر پایه متدولوژیهای اقتضایی
ه. تهیه نقشهراه بهرهوری سازمانهای دولتی و بنگاههای اقتصادی
و. طراحی نظام پاداش عملکرد و بهره وری فردی و سازمانی
ز. اجرای پروژههای بهبود مستمر فرآیندهای سازمانی و تشکیل گروه های کنترل کیفی آماری QCC
از مهمترین فعالیتهای انجام گرفته این شرکت می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
الف. مشاوره برنامهریزی و نظام مدیریت:
- تهیه اطلس شاخصهای بهرهوری جامع بخشهای اقتصادی استان یزد
- اندازهگیری شاخصهای بهرهوری بخش آموزش عالی به تفکیک دولتی و غیردولتی
- اندازهگیری شاخصهای بهرهوری بخش تحقیقات و توسعه کشور
- ارائه خدمات مشاوره بهرهوری به شرکت راه آهن ج.ا.ا.
- مشاور طرح سنجش و تحلیل شاخصهای بهرهوری صنعت به تفکیک 22 رشته فعالیت صنعتی طبق کدینگ ISIC
- اندازهگیری شاخصهای بهرهوری 11 شرکت تابعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی
- تهیه برنامه راهبردی وزارت جهاد کشاورزی
- تهیه برنامه راهبردی شرکت مهندسی نیروی نفت و گاز
- انجام مطالعات فاز «صفر» نظام مدیریت بهرهوری وزارت نفت و چهار شرکت اصلی
- راهبری فنی تهیه راهنمای اجرایی ماده ۵ قانون برنامه ششم توسعه
ب- آموزش مدیران و کارشناسان:
این شرکت از سال ۱۳۸۲ تاکنون بیش از 30 دوره آموزشی در سطوح مدیران ارشد، میانی و کارشناسان اجرا کرده است.
همچنین این شرکت پایهگذاری آموزش مهارتهای کلیدی اشتغالپذیری نیروی کار CREST که از کشور سنگاپور اقتباس شده است.
برنامه های آینده:
1- تدوین مسیر ارتقای بلوغ مدیران صنعتی کشور
2- تشکیل کانون بهره وری صنعت حمل و نقل کشور
3- تشکیل اتاق فکر بهره وری مدارس و نظام تعلیم و تربیت کشور.
شرکت مشاوران نیوساد صنعت و خدمات ایرانیان به عنوان يكي از شرکتهای مشاور عضو حقوقی انجمن بهرهوري ايران است که تمرکز فعالیت آن برای بهبود عملکرد و تمرکز بر بهرهوری است و به ارائه خدمات در زمینه مشاوره مدیریت و بهرهوری میپردازد.
در ادامه فهرستی از خدماتی که تاکنون توسط این جمع به سازمانها و شرکتها ارائه شده و نشانگر حوزه تجارب و توانمندیهای نیوساد است، بطور خلاصه ارائه شده است:
ارائه خدمات مشاوره در زمینه برنامهریزی استراتژیک و توسعه مدیران
اجرای طرحهای مطالعاتی و طرحهاي توجیهی فنی و اقتصادی
ارائه خدمات مشاوره در زمينههاي مختلف شناسايي حوزه هاي بهبود و طراحي سيستمهای مدیریت
ارائه خدمات مشاوره بهرهوري و تعيين شاخصهاي بهرهوري
ارائه خدمات مشاوره در ارتباط با بهبود فرآیندها و کایزن عملیاتی
ارائه خدمات مشاوره در زمينه عارضه يابي و برنامه ریزی فعالیتهای بهبود
ارائه خدمات مشاوره در حوزه تعالی سازمانی
طراحی نظام و ارائه خدمات مشاوره در زمینه مدیریت اهدای جوایز مرتبط با بهره¬وری برای سازمان ملی بهره¬وری ایران
طراحی جایزه ملی بهرهوری برای سازمان ملی بهرهوری ایران
تکوین دانش و فناوری تولید ذرات کوانتومی با هدف صادرات
طراحي نظام ارزيابي عملكرد سازمان شهرداريها و دهياريهاي كشور
ارائه خدمات مشاوره در زمینه مديريت دانش
راهاندازی و راهبری واحدهای صنعتی در تولید نخ BCF
ارائه مشاوره در واحدهای مختلف صنعتی و خدماتی و مدیریت شرکت عمرانی
ارائه خدمات مشاوره به واحدهای صنعتی و خدماتی و مدیریت واحدهای مختلف مرتیط با بهبود سازمانی
مدیریت بهبود روشها و مدیریت برنامهریزی و تحقیقات
مشاور در سیستمهای مدیریت و بهبود بهرهوری
اﯾﻦ ﻣﺆﺳﺴﻪ ﺑﺮ ﭘﺎﯾﻪ اﻟﮕﻮی ﻧﻘﺶ ﺧﻄﯿﺮ اﻧﺴﺎن در ﺟﻬﺎن و ﺑﺎ ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﻓﺮدی و ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﺳﯽ و دو ﺳﺎﻟﻪ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ اﯾﺮان ﺑﺎ ﻫﺪف ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻣﯽﮐﻨﺪ. اﯾﻦ ﻣﺮﮐﺰ ﭘﺎﯾﮕﺎه ﻣﺪﯾﺮان ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﻪ اﺳﺖ و ﺑﺎ اﻓﺘﺨﺎر ﺑﻪ ﺷﺮﮐﺖﻫﺎ، ﻣﺆﺳﺴﺎت، ﺳﺎزﻣﺎنﻫﺎ، دﺳﺘﮕﺎهﻫﺎ و ﺑﻨﮕﺎهﻫﺎی ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر ﺑﺮﺗﺮ ﺧﺪﻣﺎت ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺗﯽ، آﻣﻮزﺷﯽ و ﻣﺸﺎورهای ﺑﺎ ﻣﺤﻮرﯾﺖ اﺳﺘﺮاﺗﮋیﻫﺎی ﮐﺎرﺑﺮدی ﻋﺮﺿﻪ ﻣﯽﮐﻨﺪ.
سطوح خدمات این موسسه به عنوان یکی از اعضای حقوقی مشاور انجمن بهرهوری ایران بشرح ذیل است:
ﺑﺮرﺳﯽ ﺳﺎزﻣﺎن و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ: ﺑﺮ اﺳﺎس ﻣﺆﻟﻔﻪﻫﺎی اﺳﺎﺳﯽ ﺳﺎزﻣﺎن، ﺻﻨﻌﺖ و اراﺋﻪ ﺗﻮﺻﯿﻪﻧﺎﻣﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺎ ﺗﻌﻤﯿﻖ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﯾﺎﻓﺘﮕﯽ در ﺳﻄﺢ ﻣﺮﺑﻮط
ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺎزﻣﺎن: ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺎزﻣﺎن ﺑﺎ ﻃﺮاﺣﯽ اﺳﺘﺮاﺗﮋی، ﺳﺎﺧﺘﺎر، ﺳﯿﺴﺘﻢ و روشﻫﺎی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻧﻮﯾﻦ در ﺳﻄﺢ ﺣﺮﻓﻪای
ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی اﻃﻼﻋﺎت و ارﺗﺒﺎﻃﺎت: ﺣﺴﺐ ﻧﯿﺎزﻫﺎی ﺿﺮوری ﺑﻪ فناوری اطلاعات و ﻧﻈﺎمﻫﺎی اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ در ﺳﻄﺢ ﺳﺎزﻣﺎنﻫﺎی مربوطه
توسعه مدیریت و مدیران: ﺑﺎ آﺧﺮﯾﻦ دﺳﺘﺎوردﻫﺎی ﺗﺠﺮﺑﯽ، ﻋﻠﻤﯽ و اراﺋﻪ رﺗﺒ ﻪﺑﻨﺪی ﻣﺪﯾﺮان، ﮐﺎﻧﻮ نﻫﺎی ﺗﻔﮑﺮ و اﻧﺪﯾﺸﻪ ﺑﺮای ارﺗﻘﺎء ﺳﻄﺢ ﺷﺎﯾﺴﺘﮕﯽ ﻣﺪﯾﺮان
ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﻧﺴﺎﻧﯽ: ﻧﻈﺮ ﺑﻪ اراﺋﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ و ﺗﻮﺳﻌﻪ اﻧﺴﺎﻧﯽ در داﺧﻞ ﺳﺎزﻣﺎنﻫﺎ ﺑﺎ ﻣﺤﻮرﯾﺖ ﺗﻮﺳﻌﻪ رﻫﺒﺮی اﻧﺴﺎﻧﯽ، ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻣﺠﻮز ﻣﻌﺘﺒﺮ در ﺳﻄﺢ اﯾﺮان و ﺟﻬﺎن اﺳﺖ. فعالیتهای یادشده با 28 زیرگروه تحقیقاتی از اهم فعالیتهای این مرکز با 7 مجوز معتبر در سطح ایران و جهان است.
فعالیتهای اصلی
ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎی اﺻﻠﯽ این شرکت ﻋﺒﺎرﺗﻨﺪ از اراﯾﻪ ﺧﺪﻣﺎت، آﻣﻮزش و ﻓﻌﺎﻟﯿﺖﻫﺎی ﻓﻨﯽ ﺑﺮای ﺷﺮﮐﺖﻫﺎ، ﻣﺆﺳﺴﺎت و دﻓﺎﺗﺮ ﺻﻨﻌﺘﯽ، ﺗﻮﻟﯿﺪی، ﻓﻨﯽ، ﺗﺠﺎری، ﺧﺪﻣﺎﺗﯽ، ﮐﺸــﺎورزی و ﻣﺴﮑﻦ و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖﻫﺎی ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﻣﻮارد ﻓﻮق ﺑﻪ ﻫﺮ ﻃﺮﯾﻘﯽ. ﺷﺮﮐﺖ ﻣﯽﺗﻮاﻧﺪ ﻫﻤﻪ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖﻫﺎی ﺧﺪﻣﺎﺗﯽ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﮔﺴﺘﺮه ﮐﺎر ﺷﺮﮐﺖ، اراﯾﻪ ﺧﺪﻣﺎت آﻣﻮزﺷﯽ و دورهﻫﺎی ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺑﺮای ﮐﺎرﮐﻨﺎن و ﻣﺪﯾﺮان، ﺗﺄﻣﯿﻦ ﻧﯿﺮوی HSE را اراﯾﻪ ﮐﻨﺪ از ﺟﻤﻠﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻗﺮاردادﻫﺎ، اراﯾﻪ ﺧﺪﻣﺎت اﻧﺴــﺎﻧﯽ ﻣﺘﺨﺼﺺ، اراﯾﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﺗﻌﻤﯿﺮ و ﻧﮕﻬﺪاری، ﺳــﺮوﯾﺲ ﺗﺠﻬﯿﺰات و ﻣﺎﺷــﯿﻦ آﻻت، اراﯾﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز واﺣﺪﻫﺎ و ﺻﻨﺎﯾﻊ ﺗﻮﻟﯿﺪی، اراﯾﻪ ﺳﺎﯾﺮ ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻧﻈﺎﻓﺖ، ﺑﺎﻏﺒﺎﻧﯽ، ﻓﻀﺎی ﺳﺒﺰ، اﺣﺪاث اﻣﺎﮐﻦ رﻓﺎﻫﯽ و ﺗﻔﺮﯾﺤﯽ، اﻧﺒﺎرداری، ﺧﺮﯾﺪ/ﺗﻬﯿﻪ ﻣﻮاد اوﻟﯿﻪ، واردات ﮐﺎﻻ و ﻣﻮاد اوﻟﯿﻪ، ﺗﻮزﯾﻊ و ﻓﺮوش، ﺻﺎدرات ﮐﺎﻻ، ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎی ﺗﺠﺎری، اﺧﺬ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ از ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎ و واﮔﺬاری ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﻣﺆﺳﺴﺎت و ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎ، ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬاری در ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎ، اﺧﺬ وام و اﻋﻄﺎی وام ﺑﻪ ﺷــﺮﮐﺖ ﻫﺎ، اراﯾﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺸــﺎوره ﺑﻪ ﻧﯿﺮوی ﮐﺎر، ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی ﻧﯿﺮوی ﮐﺎر در ﺧﺼﻮص ﮔﺴــﺘﺮه ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺷﺮﮐﺖ، ﺧﺪﻣﺎت ﺗﻬﯿﻪ ﻏﺬا و اراﯾﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﻪ ادارات و ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎ.
ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪیﻫﺎی ﺷﺮﮐﺖ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺳﺒﺎ عبارتند از:
اراﯾﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻗﺮاردادﻫﺎ
اراﯾﻪ ﺧﺪﻣﺎت HSE
اراﯾﻪ ﺧﺪﻣﺎت آﻣﻮزﺷﯽ و دور هﻫﺎی ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺑﺮای ﮐﺎرﮐﻨﺎن و ﻣﺪﯾﺮان و ﺗﺄﻣﯿﻦ ﻧﯿﺮوی اﻧﺴﺎﻧﯽ ﻣﺘﺨﺼﺺ
اراﯾﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﺗﻌﻤﯿﺮ و ﻧﮕﻬﺪاری، ﺳﺮوﯾﺲ ﺗﺠﻬﯿﺰات و ﻣﺎﺷﯿ ﻦآﻻت و اراﯾﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز واﺣﺪﻫﺎ و ﺻﻨﺎﯾﻊ ﺗﻮﻟﯿﺪی
واردات ﮐﺎﻻ و ﻣﻮاد اوﻟﯿﻪ، ﺗﻮزﯾﻊ و ﻓﺮوش، ﺻﺎدرات ﮐﺎﻻ و ﻓﻌﺎﻟﯿﺖﻫﺎی ﺗﺠﺎری
اﺧﺬ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ از ﺷﺮﮐﺖﻫﺎ و واﮔﺬاری ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﻣﺆﺳﺴﺎت و ﺷﺮﮐﺖﻫﺎ،
ﺳﺮﻣﺎﯾﻪﮔﺬاری و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی ﻧﯿﺮوی ﮐﺎر
همکاریمتقابل:
ﺗﻔﺎﻫﻢﻧﺎﻣﻪ ﻣﺸﺎوره ﺑﺎ ﮔﺮوه ﻣﺸﺎوره ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻫﺎروارد
ﺗﻔﺎﻫﻢﻧﺎﻣﻪ ﺑﺎ ﺷﺮﮐﺖ ﮐﺎﻣﭙﻮﮐﻮ ﺳﻮﺋﯿﺲ ﺑﺮای اراﯾﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺸﺎوره در زﻣﯿﻨﻪ ﺑﺎﻧﮑﺪاری، ﺗﺄﻣﯿﻦ ﻣﺎﻟﯽ، اﻋﺘﺒﺎرات و ﻓﻨﺎوری اﻃﻼﻋﺎت
ﺳﺮدﺑﯿﺮ ﻣﺎﻫﻨﺎﻣﻪ ﻋﻠﻤﯽ ﮐﺎرﺑﺮدی ﻣﯿﺜﺎق ﻣﺪﯾﺮان
ﺗﻔﺎﻫﻢﻧﺎﻣﻪ ﺑﺎ داﻧﺸﮕﺎه ﻣﺠﺎزی ﻣﻬﺮ اﻟﺒﺮز
ﺗﻔﺎﻫﻢﻧﺎﻣﻪ ﺷﺮﮐﺖ ﻧﻔﺖ ﻓﻼت ﻗﺎره اﯾﺮان
ﺗﻔﺎﻫﻢﻧﺎﻣﻪ ﻫﻤﮑﺎری ﺑﺎ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﻤﺎﯾﺶﺳﺎزان اﻣﺮوز
ﺗﻔﺎﻫﻢﻧﺎﻣﻪ ﻫﻤﮑﺎری ﺑﺎ ﻣﺮﮐﺰ ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ و ﺑﻬﺮه وری اﯾﺮان ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻋﻀﻮ اﻧﺠﻤﻦ ﻣﺸﺎوران ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ
ﺗﻔﺎﻫﻢﻧﺎﻣﻪ ﻫﻤﮑﺎری ﺑﺎ ﺳﺎزﻣﺎن ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ECO
ﺗﻔﺎﻫﻢﻧﺎﻣﻪ ﻫﻤﮑﺎری ﺑﺎ داﻧﺸﮑﺪه ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ داﻧﺸﮕﺎه ﺗﻬﺮان
ﺗﺄﺳﯿﺲ دﭘﺎرﺗﻤﺎن زﺑﺎن اﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﺑﺎ ﻫﻤﮑﺎری اﻧﺴﺘﯿﺘﻮ ABC
ﺗﻔﺎﻫﻢﻧﺎﻣﻪ ﻫﻤﮑﺎری ﺑﺎ ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﭘﮋوﻫﺸﯽ داﻧﺸﮕﺎه ﻋﻠﻮم ﭘﺰﺷﮑﯽ ﺷﻬﯿﺪ ﺑﻬﺸﺘﯽ
ﺗﻔﺎﻫﻢﻧﺎﻣﻪ ﻫﻤﮑﺎری ﺑﺎ ﻣﺮﮐﺰ آﻣﻮزش ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ
ﻫﻤﮑﺎری ﺑﺎ ﺷﺮﮐﺖ ﺗﻮﺳﻌﻪ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ داﻧﺶ آﯾﻨﺪه
ﺗﻔﺎﻫﻢﻧﺎﻣﻪ ﺑﺎ داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن در داﻧﺸﮑﺪه ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﻣﮑﺎﻧﯿﮏ، داﻧﺸﮕﺎه ﺷﺮﯾﻒ
ﺗﻔﺎﻫﻢﻧﺎﻣﻪ ﺑﺎ ﺷﺮﮐﺖ ﺑﯿﻤﻪ اﻟﺒﺮز
ﺗﻔﺎﻫﻢﻧﺎﻣﻪ ﺑﺎ ﺷﺮﮐﺖ رای داﻧﺎ
ﺗﻔﺎﻫﻢﻧﺎﻣﻪ ﺑﺎ ﮔﺮوه ﺟﺮﻣﻼ
ﺗﻔﺎﻫﻢﻧﺎﻣﻪ ﺑﺎ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ آﻟﻔﺎ
ﺗﻔﺎﻫﻢﻧﺎﻣﻪ ﺑﺎ ﻓﺮﺳﺖ ﻓﺎﯾﻨﻨﺲ
ﺗﻔﺎﻫﻢﻧﺎﻣﻪ ﺑﺎ آوﯾﮋه
ﺗﻔﺎﻫﻢ ﻧﺎﻣﻪ ﺑﺎ داﻧﺸﮕﺎه اﺷﺘﯿﻨﺒﺎﯾﺲ آﻟﻤﺎن
دارای ﻣﺠﻮز ﻣﺮﮐﺰ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ از ﺷﻮرای ﮔﺴﺘﺮش آﻣﻮزش (وزارت ﻋﻠﻮم، ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت و ﻓﻨﺎوری) 2004
دارای ﻣﺠﻮز ﺗﺄﺳﯿﺲ ﮔﺮوه ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ از ﺷﻮرای ﮔﺴﺘﺮش آﻣﻮزش در ﺳﺎل 2005 (وزارت ﻋﻠﻮم، ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت و ﻓﻨﺎوری)
دارای ﻣﺠﻮز ﮔﺮوه ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺗﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﻨﺎﺑﻊ اﻧﺴﺎﻧﯽ از ﺷﻮرای ﮔﺴﺘﺮش آﻣﻮزش در ﺳﺎل 2005 (وزارت ﻋﻠﻮم، ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت و ﻓﻨﺎوری)
دارای ﻣﺠﻮز ﻣﺮﮐﺰ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺷﻮرای ﮔﺴﺘﺮش آﻣﻮزش در ﺳﺎل 2005
دارای ﻣﺠﻮز ﻣﺮﮐﺰ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺷﻮرای ﮔﺴﺘﺮش آﻣﻮزش (ﮐﻤﯿﺘﻪ ﭘﮋوﻫﺶ) در وزارت ﻋﻠﻮم، ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت و ﻓﻨﺎوری دارای ﻣﺠﻮز ﺗﺄﺳﯿﺲ ﻣﺆﺳﺴﻪ آزاد آﻣﻮزش ﻋﺎﻟﯽ در زﻣﯿﻦه ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ از اداره آﻣﻮزش (وزارت ﻋﻠﻮم، ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت و ﻓﻨﺎوری)
اﯾﻦ اﻧﺴﺘﯿﺘﻮ اوﻟﯿﻦ ﻣﺮﮐﺰ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺗﯽ و آﻣﻮزش ﻋﺎﻟﯽ ﺑﺨﺶ ﺧﺼﻮﺻﯽ ﺑﺎ ﻣﺠﻮز ﻗﻄﻌﯽ وزارت ﻋﻠﻮم، ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت و ﻓﻨﺎوری در ﻋﻠﻮم ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ اﺳﺖ که اﯾﺠﺎد و ﮔﺴــﺘﺮش ﺷــﺒﮑﻪ ارﺗﺒﺎﻃﯽ ﻣﺪﯾﺮان ﺻﻨﺎﯾﻊ و ﺳــﺎزﻣﺎنﻫﺎی اﯾﺮان ﺑﺎ داﻧﺸﻤﻨﺪان، اﺳﺎﺗﯿﺪ، ﻣﺸﺎوران، ﻓﺮﻫﯿﺨﺘﮕﺎن و ﻓﺮزاﻧﮕﺎن ﺑﺮﺗﺮ اﯾﺮان و ﺟﻬﺎن را دنبال میکند.
وﺟﻪ ﺗﻤﺎﯾﺰ اﻧﺴﺘﯿﺘﻮ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ:
ﺷﺒﮑﻪ وﺳﯿﻊ ﻣﺘﻔﺎوت از اﺳﺎﺗﯿﺪ، داﻧﺸﻤﻨﺪان، ﻓﺮﻫﯿﺨﺘﮕﺎن و ﻓﺮزاﻧﮕﺎن ﺑﺮﺗﺮ در اﯾﺮان و ﺟﻬﺎن
ﺷﺒﮑﻪ ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ ﻓﺮد ﺑﺎ ﺑﯿﺶ از ﭼﻬﺎرﺻﺪ ﺷﺮﮐﺖ، ﺳﺎزﻣﺎن، ﺑﻨﮕﺎه، ﻣﺆﺳﺴﻪ و دﺳﺘﮕﺎهﻫﺎی ﺑﺮﺗﺮ اﯾﺮان
ﭘﮋوﻫﺸﮕﺮان و ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﺎن اﻣﯿﻦ و ﻣﻌﺘﻤﺪ ﺗﻤﺎم وﻗﺖ
ﻣﺸﺎورﯾﻦ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺑﺮای اﻓﺰاﯾﺶ اﺳﺘﺎﻧﺪاردﻫﺎی ﭘﮋوﻫﺸﯽ، آﻣﻮزﺷﯽ و ﻣﺸﺎوره ای
درک درﺳﺖ از ﻣﺴﺎﺋﻞ، ﻣﺸﮑﻼت، ﭘﺮﺳﺶﻫﺎ، ﻣﻮﺿﻮﻋﺎت، ﻣﻌﻀﻼت و ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدﻫﺎی ﻣﺪﯾﺮان و رﻫﺒﺮان
اﻧﺘﻘﺎل درک درﺳﺖ از اﺳﺘﺮاﺗﮋی و ﻓﺮﻫﻨﮓ و ﺳﺎﺧﺘﺎر در ﺳﻄﺢ ﺷﺒﮑﻪ ﮐﺎرﻓﺮﻣﺎﯾﺎن
ﻃﺮاﺣﯽ ﺣﺮﻓﻪای ﺗﺮﯾﻦ دورهﻫﺎی ﺗﺮﺑﯿﺖ ﺳﺮﭘﺮﺳﺖ ﻣﺪﯾﺮ و رﻫﺒﺮ و ورود ﺑﻪ آﻣﻮزشﻫﺎﯾﯽ ﺑﺎ رﯾﺴﮏ ﺑﺎﻻ
ﻃﺮاﺣﯽ اﻟﮕﻮی ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺮای ﺧﺼﻮﺻﯽﺳﺎزی و آزادﺳﺎزی ﺻﻨﺎﯾﻊ و ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎی اﯾﺮاﻧﯽ
ﻓﺮﻫﻨﮓﺳﺎزی در ﺗﻤﺎﻣﯽ ﺑﺨﺶ ﻫﺎی ﻣﻬﻢ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪﻫﺎی اﻧﺴﺎﻧﯽ در اﯾﺮان ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ اﯾﺮان
ﻣﺸﺎورﯾﻦ اﻣﯿﻦ ﺑﺮای ﻣﺪﯾﺮان ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﻪ اﯾﺮان
ﺗﺄﻣﯿﻦ ﻣﺪﯾﺮان ﻣﻨﺎﺳﺐ در ﺳﻄﺢ ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ و اﻋﻀﺎء ﻫﯿﺌﺖ ﻣﺪﯾﺮه و ﻣﺪﯾﺮان ﻣﯿﺎﻧﯽ
اوﻟﯿﻦ ﻣﺮﮐﺰ ﻃﺮاﺣﯽ و اﺟﺮای آﻣﻮزشﻫﺎی ﺣﺮﻓﻪای ﺑﯿﻤﻪ
شرکت انطباق کیفیت آسیا (AQC)
گروه AQC یک مرجع معتبر در ارائه خدمات مختلف برای چالش های سازمانی است. این گروه با هدف برآورده شدن ماموریت خود که شامل افزایش توانایی فردی، گروهی و سازمانی از طریق آموزش، ممیزی ارزش افزای فرآیندها در سطح ملی و بین المللی، گروهی را تشکیل داده که با رعایت کامل بیطرفی بتواند خدمات مناسبی را جهت اهداف خود به مشتریان ارائه نماید که شامل موارد ذیل می باشد:
گروه AQC Cert ( گواهی سیستم و محصول): با محوریت شرکت AQC و با پشتیبانی شرکای تجاری، طیف گسترده ای از خدمات ممیزی و صدور گواهینامه یراساس اخرین ویرایش استانداردهای ممیزی و با اعتبار و ردیابی بین المللی و قابل ارائه به مشتریان می باشد. (ایزو، CE، حلال و ارزیابی عملکرد سازمانی در حوزه های مدیریتی)
گروه AQC Academy ( دوره های آموزشی): مرکز آموزشی انطباق کیفیت آسیا با تجربه 21 ساله خود 1375 با داشتن مدرسین مجرب در حوزه های مختلف طیف گسترده ای از آموزش ها را ارائه می دهد این دوره ها شامل آموزش استانداردهای بین المللی، محصول، مدلها و ابزارهای مدیریتی در سطوح کارشناسان و مدیران می باشد.همچنین تهیه کتب و انتشار مجله عصر کیفیت جزو ماموریت های این گروه می باشد.
گروه Consulting AQC ( ارائه راهکارهای بهبود به سازمانها): این گروه با سابقه طولانی در زمینه ارائه مشاوره جهت اجرای پروژه های بهبود در زمینه سیستم های مدیریتی همچنین تهیه انواع مدل ها برای سازمانها که شامل مدل KM4D با همکاری انجمن اتریش که سومین سال برگزاری آن نیز گذشته است. تهیه مدل تعالی شرکت وزارت نیرو مخصصوص شرکتهای این زیرمجموعه ، تهیه مدل تعالی جهت ارزیابی عملکرد گروههای سازمان صدا و سیمای ایران، تهیه مدل ارزیابی سیستم های مدیریتی زیرمجموعه ستاد منابع آب ایران و .. می باشد. همچنین به اجرا و استقرار سیستم استانداردهای ISO 17020, ISO 17021, ISO 17025 همچنین سیستم های بهره وری ، تعالی و مدیریت دانش در سازمانها جزو سوابق این گروه می توان نام برد.