واحد آموزش انجمن بهره وری ایران

واحد آموزش انجمن بهره وری

انجمن بهره وری ایران معتقد است آموزش اصلی ترین عامل افزایش بهره وری و در نهایت تحقق فرآیند توسعه محسوب میگردد. منابع انسانی بیش از70درصد از منابع بنگاه ها را تشکیل می دهند و دانش بشری با سرعت فزاینده ای رو به گسترش است و محیط کسب و کار نیز در تغییر مستمر پویا و زنده باقی می ماند. از این رو آموزش کارکنان هر بنگاه و سازمانی نه تنها در ارتقاء دانش و مهارت های ویژه آنان نقش بسزایی دارد بلکه باعث می شود که افراد در افزایش کارآیی و اثربخشی سازمان سهیم بوده و خود را با فشارهای متغیر محیط کسب و کار وفق دهند. لذا انجام آموزش های مستمر و منظم
در تمامی سطوح سازمان می تواند چرخه رشد و توسعه سرمایه های انسانی، دستیابی به اهداف کوتاه مدت و بلندمدت سازمان و نهایتا بهبود عملکرد سازمان را بطور مستمر اجرایی نماید.
پس از تشکیل انجمن بهره وری ایران در سال 1382 و تعیین اهداف، مأموریت و چشم انداز این تشکل غیرانتفاعی، آموزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان مأموریت این انجمن در دستیابی به اهداف تعیین شده تلقی شده و در استمرار و ّ پویایی این وجه از فعالیت خود مصر و مصمم است.
 
انجمن بهره وری ایران به عنوان یک انجمن برتر در زمینه ارائه خدمات آموزشی به ویژه در زمینه بهره وری خواهد بود.
سازمان ها و نهادهای ملی انجمن بهره وری ایران را به عنوان یک کانون علمی قابل اعتماد و دانشگرا در زمینه توسعه آموزش در امر بهره وری در کشور خواهند شناخت.
از جمله ماموریت های انجمن بهره وری ایران می توان به موارد زیر اشاره نمود :
- نشر فرهنگ و اشاعه مفاهیم بهره وری و ایجاد حرکت همگانی برای ارتقا آن در کلیه  سطوح کشور
- ارتقا توانایی های مدیریتی و سازمانی با ارائه آموزش های کاربردی برای افزایش بهره وری
- آشنا نمودن افراد حقیقی و حقوقی به ویژه بنگاه های تولیدی، بازرگانی، خدماتی با مفاهیم و ابزارهای بهره وری


معرفی اعضاء حقوقی مشاور

شیوه های مختلف آموزش متناسب با اهداف آموزش دوره

واحد آموزش انجمن بهره وری ایران بر اساس اهداف آموزشی هر دوره و نیاز مخاطبان شیوه های آموزشی متفاوتی را ارائه میکند.
الف - سمینارهای آموزشی هدف این شیوه آموزشی آشنایی عمومی با مفاهیم مطرح شده است. معموال تعداد شرکت  کنندگان در کلاس هایی که به شکل سمینار برگزار می شود بیشتر از کلاس های معمولی بوده و علاوه بر آشنایی با مفاهیم کلی، ایجاد آگاهی نسبت به ضرورت های یادگیری مفاهیم و مهارت های آن دوره و انگیزش شرکت کنندگان برای یادگیری و استفاده بهره ور از دوره آموزشی مد نظر قرار دارد.
ب -کلاس های آموزشی با حداکثر هدف از برگزاری کلاس های آموزشی که عموما ظرفیت 25 نفر برگزار می شود، آموزش مفاهیم و محتوای دوره است. در کلاس های آموزشی سعی بر این است تا مدرس تمامی مفاهیم مرتبط با موضوع دوره دوره را برای شرکت کنندگان ارائه کند.
ج - کارگاه های آموزشی(workshop)
به طور کلی کارگاه های آموزشی با هدف آموزش مفاهیم به شکل کاربردی و بالا بردن مهارت افراد در راستای نیل به اهداف دوره برگزار می شوند. در دوره های آموزشی انجمن بهره وری ایران سعی می شود تا کارگاه های آموزشی با بهره  گیری از مربیان زبده و روش های به روز یادگیری درکارگاه ها، مهارت کاربرد آموزش های کلاس ها در شرکت کنندگان ایجاد شود.
د- آموزش حین کار (Training Job the On)
در این شیوه، شرکت کنندگان در محیط کاری خود و در حین انجام کارها به کمک مربی حرفهای به شکل عملی آموزش های کلاس ها را اجرا می کنند.
 

سوابق آموزشی

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش