جلسه با مدیران ومعلمان مدرسه میزان

در تاریخ   6/8/1402  جلسه‌ای با حضور مدیر عامل انجمن و مدیران مدرسه میزان واقع در تهران جهت بررسی همکاری‌های مشترک برگزار شد. در این جلسه جناب آقای سید موسوی رییس هیئت مدیره  موسسه میزان توضیحاتی در مورد تاریخچه و فعالیتهای موسسه ارائه نموده و «روش  میزان» را بعنوان یک روش تجربه شده و مدون که درحال حاضر در مدرسه میزان جاری و به سایر موسسات هم آموزش داده می‌شود معرفی نمودند.

در این جلسه آقای کلانتری نیز توضیحاتی در مورد اهمیت بهره‌وری در کشور و فعالیتهای انجمن بیان کرده و تاکید کردند که مدرسه و خانواده نقشی تعیین‌کننده در پرورش افراد بهره‌ور در جامعه دارند. لذا می‌توان با همکاری مشترک با اولیاء مدرسه در جهت ترویج فرهنگ بهره‌وری و پرورش دانش‌آموز بهره‌ور فعالیت‌های مشترکی را در قالب برگزاری جلسات انگیزشی، آموزشی و تشکیل کارگروه تعریف کرد.

لذا طرفین توافق کردند که در جلسات بعدی در مورد نحوه همکاری انجمن و موسسه میزان برای افزایش بهره‌وری در سطح مدرسه و دانش‌آموزان و انتقال تجربیات آن به سایر مراکز آموزشی بحث و بررسی بیشتری صورت گیرد.

ضمناً در ادامه جلسه آقای کلانتری در جمع معلمان ابتدایی مدرسه میزان حضور یافته و در مورد مفهوم بهره‌وری و اهمیت آن توضیحاتی ارائه کردند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش