انجمن بهروری ایران، یک تیم دلسوز و مسئولیت پذیر برای ارائه خدمات بهتر به شما

همان گونه که مستحضر می‌باشید، بهره‌وری یک موضوع عام و فراگیر به گستره همه شئون زندگی فردی، اجتماعی و شغلی می‌باشد. بهره‌وری قبل از هر چیز یک باور و یک اعتقاد برای بهترشدن، بهتر زیستن و استفاده هرچه شایسته‌تر از نعمات خداوندی است. بهره‌وری یک اندیشه و نگاه است، نگاهی امیدوار و اندیشمندانه به آینده، آینده‌ای بهتر و زیباتر از آنچه هست. بهره‌وری با خوبی و زیبایی عجین شده چرا که در تعریف آن، "کار خوب را خوب انجام‌دادن" می‌دانند. از اظهار تمایل و علاقه‌مندی شما برای عضویت در انجمن بهره‌وری ایران سپاسگزاری می‌نماییم و امید است که در پیشبرد اهداف انجمن ما را یاری فرمایید.

بهره‌وری، بهترین راه پیشرفت

فرم درخواست عضویت اشخاص حقیقی                                                 

عضویت حقیقی در انجمن بهره وری ایران

با سلام
با سپاس از همکاری‌ها و همراهی‌های جنابعالی/سرکار عالی با انجمن بهره‌وری ایران، خواهشمند است جهت تکمیل بانک اطلاعاتی این انجمن، فرم زیر را به عنوان عضو حقیقی تکمیل فرمائید. از محبت شما سپاسگزاریم.

گرایش کاری

ثبت و ارسال اطلاعات
وضعیت تحصیلی

در چه زمینه‌هایی علاقه‌مند به همکاری با انجمن بهره‌وری ایران می‌باشید؟ لطفاً توضیح دهید.

گزینه‌ای را انتخاب کنید

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

درماه چند ساعت می‌توانید در امور فوق برای فعالیت‌های انجمن با شرکت در کارگروه‌ها وقت بگذارید؟
اینجانب ضمن اعلام پذیرش شرایط عضویت، صحت و کامل بودن اطلاعات مندرج در این فرم را تصدیق و با عضویت در انجمن، جهت نیل به اهداف آن همکاری‌های لازم را معمول می‌نمایم.
وضعیت اشتغال خود را به ما بگوید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش