بهره‌وریِ امروز ایران

 

کتاب «بهره‌وریِ امروز ایران» از سوی انجمن بهره‌وری ایران منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن بهره‌وری ایران، کتاب «بهره‌وریِ امروز ایران» که حاصل دیدگاه‌ها و‌ نظرات 18 نفر از فرهيختگان و اندیشمندان در حوزه اقتصـاد، مدیریت و بهره‌وری است تلاش دارد تا ضمن واکـاوی وضعیت بهره‌وری کشور در شرایط کنونی و عوامل نابهره‌وری آن، به بیـان راهکارها در توسعه فرهنگ بهره‌وری و ارتقای بهره‌وری کشور بپردازد.

ویژگی اصلي این کتـاب، انعکـاس دیدگـاه‌های افرادی است که سـال‌هـا در بخش‌هـای مختلف دولتی، عمومی و خصوصی و همچنین فضـای آکادمیک دانشگـاهی فعـالیت داشته که ماحصل آن، نگــاهی چنـدوجهی به موضوع بهره‌وری است و امید می‌رود بـا پی‌گیری مسئولان امـر و همچنین‌ تمرکز بر آنها از سوی متخصصـان بهره‌وری، بتواند به راه‌حل‌های مناسب برای ارتقـای «بهره‌وریِ امروز ایران» و تسهیل حرکت و شکل‌گیری نهضت فراگیر بهره‌وری در کشور منجر شود.

در این کتاب، گفتارها و گفتگوهايی از جمشيد انصاری، مسعود نيلی، سيد حميد كلانتری، سيد حميد محمدی، غلامرضا سليمانی، محمد علي دهقان دهنوی، داود دانش جعفری، هادي خانيكی، سيد محمد بهشتی، ابوالفضل كيانی، علينقی مشايخی، مسعود حجاريان، فاطمه پهلوانی، محمد علی محمدی، محمد قاسمی، عباس آخوندی، اكبر تركان و سيد حسين مرعشی منتشر شده است.

این کتاب از سوی انجمن بهره‌وری ایران با همكاری انتشارات سازمان مدیریت صنعتی در 160 صفحه به صورت تمام رنگی (شامل نمودارها و جداول متعدد) با قیمت 40 هزار تومـان با شمـارگـان 1000 نسخه منتشر شده که علاقه‌مندان می‌توانند برای سفـارش آن به‌صورت بسته‌های 5 جلدی با شماره تلفن 02188016204 تمـاس بگیرند یا در واتس‌آپ به شماره 09212024942 پیام دهند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش