ضرورت ایجاد پویش صرفه جویی

 

انجمن بهره وری ایران، خواستار اطلاع رسانی و فرهنگسازی برای کاهش انرژی مصرفی ایرانیها به منظور ایجاد پویش ملی صرفه جویی در ماه های پیش رو شد.

سید حمید کلانتری، مدیرعامل انجمن بهره وری ایران با بیان اینکه به علل مختلف از جمله پایین بودن قیمت حامل های انرژی در ایران، متاسفانه حساسیت های لازم برای صرفه جویی کاهش یافته است، تصریح کرد: بیش از 30 میلیون واحد مسکونی و غیرمسکونی با توجه بیشتر و جدی تر به راه های ساده و کم هزینه مانند پوشانیدن دریچه های کولر و عایق بندی پنجره ها می توانند مصرف انرژی را به طور قابل ملاحظه ای کاهش دهند.

وی با تاکید بر این نکته که مجموعه اقدامات لازم در این زمینه، ضمن کاهش هزینه ها، مخاطرات زیست محیطی را نیز کم خواهد کرد، افزود: با توجه به فراگیری موضوع و تاثیر قابل توجه آن بر اقتصاد ملی و همچنین دشواری های تامین سوخت زمستانی پیشنهاد می شود تا نهادهای مسئول، گام های اساسی و اثربخش تری را در راستای اطلاع رسانی و فرهنگسازی در زمینه کاهش انرژی در این ایام بردارند.

این فعال حوزه بهره وری کشور با بیان اینکه مذاکرات و مکاتباتی نیز با نهادهای ذیربط و افراد تاثیرگذار از جمله وزیر محترم نفت در این راستا صورت گرفته است، ادامه داد: به عنوان مثال با تهیه و پخش کلیپ های آموزشی، همگان می توانند به یک پویش ملی برای صرفه جویی دعوت شوند. انجمن بهره وری ایران آماده مشارکت در این زمینه است.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش