«بيمه تعاون» حامی بهره‌وری

 

بیمه تعاون به عنوان یکی از شرکت های بیمه فعال در کشور، حامی حركت توسعه بهره وری كشور و حامی ویژه انجمن بهره وری ایران شد.

با توجه به اعلام آمادگي شركت بيمه تعاون به منظور حمايت از حركت توسعه بهره وری کشور، ضمن معرفي اين شركت به عنوان حامي انجمن بهره وری ایران، تنديس سیمین بهره وري نيز به شركت بيمه تعاون اهدا خواهد شد.

شايان ذكر است كه شرکت «بیمه تعاون» با هدف ورود بخش تعاونی به عرصه فعالیت بانک و بیمه و راهیابی به بازارهای پولی و مالی کشور و تحقّق سیاست های کلی اصل 44 از سال 1386 آغاز به کار نموده و شکل عملیاتی به خود گرفته است. شکل گیری بیمه تعاون و ورود بخش تعاونی كشور به عرصه فعالیت بانک و بیمه و راهیابی آن به بازارهای پولی و مالی كشور یکی از دست آورد های بسیار ارزشمند سیاست های كلی اصل 44 به شمار می رود.  شرکت بیمه تعاون تلاش دارد با به کارگیری از مدیران و کارشناسان متخصّص و ممتاز صنعت بیمه کشور و فراهم کردن بستر ارائه خدمات فنی، تخصّصی و تجربی و با در نظر گرفتن معیار های مشتری مداری، گام های استواری را در این صنعت برداشته و همواره با ارائه خدمات مطلوب خدمتگزار مردم عزیز باشد. همچنین شرکت بیمه تعاون علاوه بر بیمه های رایج، توان ارائه مشاوره های لازم در راستای انواع پوشش های بیمه ای مورد نیاز بیمه گذاران محترم و به تبع آن طراحی و عرضه محصولات بیمه ای نوین را دارد.

این شركت انواع خدمات بیمه ای از جمله بیمه های اشخاص، بیمه های عمر و سرمایه گذاری، واحد های صنعتی و کارگاهی، واحد های غیر صنعتی، اتوموبیل، مسئولیت، حمل و نقل و مهندسی را ارائه می دهد.

.

به زودی تندیس سیمین بهره وری از سوی انجمن بهره وری ایران، به شرکت بیمه تعاون اهدا خواهد شد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش