«بیمه رازی»، حامی بهره‌وری

 

«بيمه رازی» به عنوان یکی از شرکت های بیمه فعال در کشور، به جمع حامیان توسعه بهره وری کشور و انجمن بهره وری ایران ‍‍‍پیوست.

این مهم در قالب تفاهم نامه ای که به امضای سید حمید کلانتری، مدیرعامل انجمن بهره وری ایران و سید مجید بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه رازی رسید، مورد توافق قرار گرفت.

 بر همين اساس، به زودی تندیس سیمین بهره وری به شرکت بیمه رازی اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است که شرکت «بیمه رازی» با هدف توسعه فرهنگ بیمه، ارتقای کیفیت خدمات بیمه‌ای و گسترش فضای رقابتی در صنعت بیمه فعالیت خود را به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی در ایران، از اوایل سال ۱۳۸۲ آغاز به كار كرد. 

ایجاد آرامش خاطر و ارتقای كیفیت زندگی افراد جامعه از طریق ارائه خدمات باكیفیت و سریع بیمه ای ماموریت این شركت به شمار می آید.

از آن تاریخ تا امروز، شرکت بیمه رازی توانسته است با استخدام همكاران توانمند و مجرب و دایر ساختن شعب و نمایندگی های متعدد خدمات خود را به سراسر ایران توسعه داده و خود را بعنوان یک شرکت بیمه‌ای صاحب اعتبار نزد عموم هم میهنان و نیز در قبال وزارتخانه‌ها و سازمان‌های بزرگ دولتی و نهادهای عمومی و شرکت ها و بنگاه‌های خصوصی معرفی كند. 

همچنین شرکت بیمۀ رازی برای تضمین تعهدات خود توانسته است از طریق شرکت‌های TRUST INTERNATIONAL- CCR ALGERIA – GIC و FAIR POOL پوشش اتکایی مطمئنی را برای خود فراهم نماید.

این شركت انواع خدمات بیمه ای از جمله زندگی، مسافرت خارجی، اتوموبیل، آتش سوزی، باربری، مهندسی و انواع بیمه های خاص را ارائه می دهد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش