اهدای تندیس سیمین به بیمه رازی

 

اهدای تندیس سیمین به بیمه رازی

تندیس سیمین انجمن بهره وری ایران از سوی این انجمن به شرکت بیمه رازی به عنوان حامی ویژه توسعه بهره وری کشور اهدا شد. 

  به گزارش روابط عمومی انجمن بهره‌وری ایران، در نشست مشترکی که با حضور سید حمید کلانتری، مدیرعامل انجمن بهره وری ایران و سید مجید بختیاری، مدیرعامل بیمه رازی صبح امروز یکم مردادماه 1399 در محل شرکت بیمه رازی برگزار شد، تندیس «سیمین» این انجمن به عنوان حامی ویژه به شرکت بیمه رازی تعلق گرفت.

 

بهره وری موثر در نیل به ارزش های سازمانی

سید مجید بختیاری مدیرعامل بیمه رازی در این نشست با اشاره به اینکه چشم انداز این بیمه در سال 1404 این است که جزو سه بیمه برتر کشور از نظر میزان، کیفیت و پایداری سود باشد، خاطرنشان کرد: بیمه رازی فعالیت های خود را بر اساس سه ارزش سازمانی «دلسوزی» (رعایت سلامت مالی)، «اخلاق مداری» و «دانایی» دنبال می کند و بر همین اساس معتقد است که ارائه الگوی مدیریتی بر اساس این سه ارزش امری لازم و امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه تحول به ویژه «تحول دیجیتال» از اهمیت ویژه ای در این راستا و بر اساس ارزش «دانایی» برخوردار است، ادامه داد: مفاهیمی مانند نوآوری، خلاقیت و بهره وری در همین زمینه از اهمیت مضاعفی برخوردار است که بیمه رازی با جدیت به دنبال حرکت در این مسیر است و قطعا انجمن بهره وری ایران می تواند همکاری شایانی در این زمینه داشته باشد.

 

«ضریب نفوذ»، مساله مشترک بیمه و بهره وری

سید حمید کلانتری، مدیرعامل انجمن بهره وری ایران نیز در این نشست ضمن قدردانی از اهتمام شرکت بیمه رازی به توسعه بهره وری کشور به بیان تاریخچه ای از انجمن بهره وری ایران و گزارشی از برنامه ها و فعالیت های این انجمن پرداخت و خاطر نشان کرد: در حال حاضر 10 شرکت مشاور عضو حقوقی انجمن بهره وری ایران هستند که می توانند نقش موثری در ارتقای بهره وری در حوزه های مختلف داشته باشند.

وی تصریح کرد: مساله مشترک بیمه و بهره وری، «ضریب نفوذ» در جامعه است. بیمه یکی از پرمخاطب ترین نهادهای عمومی کشور به شمار می آید و از همین رو می تواند نقش پررنگی در ارتقای بهره وری در جامعه ایفا کند. به عنوان مثال یکی از شرکت های مشاور عضو حقوقی خود آمادگی دارد شاخص بندی فعالیت بیمه های کشور و هم چنین شعب شرکت های بیمه را با بهره گیری از رهیافت های جدید انجام دهد.

سید حمید کلانتری با بیان اینکه با این رویکرد، همکاری این دو مجموعه ضمن اینکه می تواند به ارتقای بهره وری در صنعت بیمه کمک کند، می تواند نقش موثری در توسعه بهره وری در میان شهروندان نیز داشته باشد. ادامه داد: در کنار سرمایه گذاری، بهره وری عامل دیگری است که نقش با اهمیتی در تولید ناخالص ملی دارد که این موضوع، در شرایط تحریم از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

شایان ذکر است که شرکت بیمه رازی بر اساس قانون تأسیس مؤسسات بیمه غیر دولتی، با هدف توسعه فرهنگ بیمه، ارتقاء کیفیت خدمات بیمه‌ای و گسترش فضای رقابتی در صنعت بیمه فعالیت خود را به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی در ایران از اوایل سال ۱۳۸۲ آغاز کرده است.

شرکت بیمه رازی در حال حاضر با ۳۶ شعبه و ۱۰۵۶ نمایندگی عمومی، ۶۵۳ نمایندگی بیمه‌های عمر و همکاری با بیش از ۸۷۴ کارگزاری بیمه و با بهره گیری از ۴۷۰ نفر همکار توانمند و مجرب در حال فعالیت است.

همچنین شرکت بیمۀ رازی برای تضمین تعهدات خود توانسته است از طریق شرکت‌های TRUST INTERNATIONAL- CCR ALGERIA – GIC و FAIR POOL پوشش اتکایی مطمئنی را برای خود فراهم کند. طی ۱۶ سال فعالیت این شرکت تعداد بیمه گذاران به قریب ۹ میلیون نفر رسیده و حدود ۶۵۰ هزار نفر اشخاص حقیقی و حقوقی تاکنون خسارت دریافت داشته‌اند.

 

در متن لوح سپاس تندیس سیمین بهره وری آمده است:

شرکت بیمه رازی:

«عزم و همت والای شما در حمایت از حرکت توسعه و بهره وری با اعلام آمادگی در پذیرش ایفای نقش به عنوان حامی ویژه انجمن بهره وری ایران موجب امتنان و شایسته سپاس است.

امید است این اقدام، سرآغاز توجه بیشتر به ارتقای بهره وری در آن شرکت و توسعه و ترویج بهره وری در سطح ملی و در رشد اقتصادی شود.»

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش