اهدای تندیس بلورین به بیمه تجارت نو

 

تندیس بلورین انجمن بهره وری ایران از سوی این انجمن به شرکت بیمه تجارت نو به عنوان حامی ویژه توسعه بهره وری کشور اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن بهره وری ایران، در نشست مشترک سید حمید کلانتری، مدیرعامل انجمن بهره وری ایران و نیما نورالهی، مدیرعامل بیمه تجارت نو و جمعی از اعضای هیاتت مدیره و مدیران این شرکت که ظهر امروز یکم مردادماه در محل شرکت بیمه تجارت نو برگزار شد، تندیس بلورین انجمن بهره وری ایران به شرکت بیمه تجارت نو به عنوان حامی ویژه تعلق گرفت.

 

استقبال از ایده های نوآورانه و بهره ورانه

نیما نورالهی، مدیرعامل بیمه تجارت نو در ابتدای این نشست، با اشاره به فعالیت های شرکت بیمه تجارت نو گفت: با وجود اینکه بیمه تجارت نو سال گذشته دو پرونده خسارت سنگین را پرداخت کرد، خوشبختانه پرتفو و سرمایه این شرکت از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه بیمه تجارت نو بیش از 700 نمایندگی در سراسر کشور دارد و با 3000 مرکز درمانی در سراسر کشور طرف قرارداد است، خاطرنشان کرد: این شرکت توانسته در زمینه بیمه های کشتی و بیمه های مهندسی گام های موثری بردارد.

نورالهی در ادامه با اشاره به اینکه این شرکت یکی از جوانترین شرکتهای بیمه کشور به شمار می آید، جوانگرایی و بهره گیری از ایده های نو را از برنامه های این شرکت دانست و تصریح کرد: با توجه به تجارب ارزشمند انجمن بهره وری ایران، این شرکت آمادگی دارد تا همکاری های خود را در زمینه های مشترک توسعه دهد.

 

سنجش بهره ورانه خدمات بیمه ای

در ادامه این نشست، سید حمیدکلانتری، مدیرعامل انجمن بهره وری ایران نیز ضمن قدردانی از اهتمام شرکت بیمه تجارت نو به موضوع بهره وری، به ارائه گزارش کوتاهی از سابقه، فعالیت ها و برنامه های انجمن بهره وری ایران پرداخت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر انجمن بهره وری ایران از توانمندی 10 عضو حقوقی خود به منظور ارتقای بهره وری بهره می گیرد، به ارائه پیشنهاداتی از جمله در زمینه پایش کارایی شعب بیمه تجارت نو و همچنین راه اندازی سامانه آنلاین راهنمایی بیمه گزاران، نمایندگی ها و شعب پرداخت.

در این نشست، حمیدرضا حسینی آشتیانی عضو هیات مدیره انجمن بهره وری ایران نیز ضمن بیان فعالیت های صورت گرفته در حوزه های مختلف از جمله انرژی، بیمه و سایر موارد برای ارائه راهکار در زمینه اندازه گیری و سنجش فعالیت شعب و نمایندگی های شرکت بیمه تجارت نو اعلام آمادگی کرد.

 

شایان ذکر است که در متن لوح سپاس تندیس بلورین بهره وری خطاب به بیمه تجارت نو آمده است:

«عزم و همت والای شما در حمایت از حرکت توسعه و بهره وری با اعلام آمادگی در پذیرش ایفای نقش به عنوان حامی ویژه انجمن بهره وری ایران موجب امتنان و شایسته سپاس است.

امید است این اقدام، سرآغاز توجه بیشتر به ارتقای بهره وری در آن شرکت و توسعه و ترویج بهره وری در سطح ملی و در رشد اقتصادی شود.»

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش