افزايش همكاريها با صداوسيما

 

در دیدار مدیرعامل انجمن بهره وری ایران و معاون سازمان صداوسیما بر گسترش همکاری ها در زمینه فرهنگسازی در زمينه بهره وری تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن بهره وری ایران، روز یکشنبه 23 شهریورماه 1399 سید حمید کلانتری مدیرعامل انجمن بهره وری ایران و علی دارابی معاون امور استان های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در راستاي افزايش همكاري ها و همچنين گسترش برنامه هاي رسانه ملي در زمينه بهره وري دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت ارتقای فرهنگ بهره وری و گسترش فرهنگسازی در این زمینه از طریق رسانه ملی مقرر شد تا بهره وری به عنوان یک شاخص برای ارزیابی تولیدات شبکه های استانی قرار گیرد.

همچنين در راستاي تعاملات فيمابين، بر حضور انجمن در برنامه های رادیویی و تلویزیونی شبکه های استانی صداوسیما ‍‍و نيز در جلسه ستاد معاونت امور استانها و بر‍پایی نشست ویدیو کنفرانس با مدیران استانها تاکید شد.

ضبط حداقل ۲۰ گفتگو با موضوع بهره وری در مرکز استان البرز با حضور مدیرعامل و اعضاي انجمن یا مدیران و کارشناسانی که از سوي اين انجمن معرفي شوند، برای پخش درهمه شبکه های استاني از ديگر موضوعاتي بود كه در اين جلسه مطرح شد.

به علاوه مقرر شد پيام ها و تصاوير مرتبط با بهره وري و مفاهيم آن درلابلای برنامه هاي صداوسيما پخش شده و همچنين بيش از گذشته به مقوله بهره وري در اخبار صدا و سيما توجه شود.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش