كارگاه بهره‌وری در دلگان

 

 

در راستای افزایش بهره وری و جهش تولید، کارگاه توانمندسازی مدیران دلگان، با حضور مدیرعامل انجمن بهره وری ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن بهره وری ایران، سيد حميد كلانتری مدیرعامل انجمن بهره وری درباره برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: در این کارگاه چگونگی شیوه های توسعه تقویت و گسترش راهکارهای بهبود بهره وری در حوزه ادارات، بنگاه‌های اقتصادی، شهرداری‌ها، بخشداریها و روستاهای شهرستان دلگان بحث و بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین عامل توسعه، مردم و توسعه منابع انسانی است، افزود: مدیران باید در جلب، مشارکت مردم به کارگیری نیروها، رشد خلاقیت ها و ایجاد انگیزه که به بهره وري منجر مي شود و یکی از ابزارهای آن نشست های آموزشی است توانمند باشند.
 
مديرعامل انجمن بهره وري ضمن تاکید بر پذیرش و جلب مشارکتهای کارآفرینان تصریح کرد: باید متناسب با مزیت‌های هر شهرستان  در سیستان و بلوچستان برنامه توسعه آن تهیه و مدیران دستگاه ها بر اساس مزیت هر منطقه آموزش  و توجیه شوند و جلب و مشارکت کارآفرینان و جوانان در شهرستان تقویت شود.
 
كلانتري با اشاره به ضروت جلب مشارکت های سرمایه گذاری  اظهار اميدواري كرد كه فرمانداران خود را محور توسعه مبنی بر مشارکت مردم در شهرستان قرار دهند تا بتوانند از همه ظرفیت ها به خوبی استفاده كرده و بهره وری را نيز شعار اصلی خود قرار دهند.
 
فرماندار شهرستان دلگان هم در این کارگاه آموزشي گفت: این شهرستان با وجود ظرفیت ها و پتانسیل های مختلف در حوزه های کشاورزی، دامداری، معادن و نقش ارتباطی آن یکی از مناطق کمتر توسعه یافته و محروم استان و کشور است.
 
مجتبی شجاعی افزود: سال جاری با ایجاد پنجره واحد، حمایت و جذب سرمایه گذاران و دانش افزایی مدیران و مهارت آموزی به دنبال توسعه شهرستان دلگان هستیم که این کارگاه در همین راستا در حال برگزاری است.
 
شجاعی تصریح کرد: دوره توانمندسازی توسعه و کارآفرینی با حضور مديرعامل انجمن بهره وري به مدت سه روز در شهرستان برگزار شده که اولین نشست آن برای مدیران شهرستان بوده و نشست های بعدی با حضور جوانان، بانوان، کارآفرینان و افراد علاقمند به سرمایه‌گذاری در شهرستان برگزار شد.
 
 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش