دیجی کالا عضو افتخاری انجمن

 

با اهدای تندیس زرین بهره وری، شركت نوآوران فن آوازه (دیجی كالا) به عنوان عضو افتخاری انجمن بهره وری ایران معرفی شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن بهره وری ایران، در نشستی كه با حضور حمید محمدی، مدیرعامل شركت نوآوران فن آوازه (دیجی كالا) و سید حمید كلانتری، مدیرعامل انجمن بهره وری ایران برگزار شد، دیجی كالا به عنوان حامی حركت بهره وری و عضو افتخاری انجمن بهره وری ایران معرفی شد.

در ابتدای این نشست، سید حمید كلانتری، مدیرعامل انجمن بهره وری ایران با اشاره به مفاهیم بهره وری و اثرگذاری بهره وری در دنیای امروز بر ضرورت توجه به اقتصاد دیجیتال در پیشبرد برنامه های توسعه كشور تاكید كرد و گفت: دیجی كالا به عنوان یكی از پلتفرم های مطرح در كشور باید پیشران موضوع مهم اقتصاد دیجیتال در كشور بوده و با توجه به اشراف به موضوعات مبتلا به در این زمینه نسبت به تهیه گزارش های لازم در این زمینه و انتشار آن به ویژه برای مسئولان ذیربط اقدام كند و انجمن این آمادگی را دارد تا در زمینه تهیه این گزارش ها و انعكاس آنها نهایت همكاری را به خرج دهد.

وی افزود:  از سوی دیگر، دیجی كالا با توجه به تعامل گسترده با مردم از طریق عرضه محصولات و خدمات مختلف می تواند نقش بسزایی آشنایی هر چه بیشتر مردم با بهره وری در راستای فراگیر شدن فرهنگ بهره وری در سراسر كشور داشته باشد.

حمید محمدی، مدیرعامل شركت نوآوران فن آوازه (دیجی كالا) نیز در این نشست با بیان اینكه در دنیای امروز اقتصاد دیجیتال نقش پررنگی در توسعه اقتصادی دارد، خاطرنشان كرد: از ویژگیهای این بازار این است كه نتایج آن می تواند سریع به ثمر بنشیند، به ویژه آنكه در شرایط كنونی بسترهای مناسبی نیز برای گسترش آن وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به الگوهای موجود از جمله الگرو در كشور لهستان گفت: نبود سرمایه گذاری كافی در این زمینه در كشورمان در كنار اقتصاد ناشفاف و وجود قاچاق در كشور از عواملی است كه رقابت پذیری در این زمینه را كاهش داده است.

محمدی با بیان اینكه برآوردها نشان می دهد تنها 150 میلیون دلار در زمینه بازارگاه های آنلاین در كشور سرمایه گذاری شده است، تصریح كرد: در كشوری مثل تركیه كه شرایط آن مشابه كشورمان است، فقط در یك مورد، از سوی یكی از شركت های ایكامرز حدود 800 میلیون دلار در این حوزه سرمایه گذاری شده است.

شایان ذكر است كه دكتر حمیدرضا نایبی، رئیس كمیته برنامه ریزی انجمن بهره وری ایران نیز در این دیدار بر نقش اقتصاد دیجیتال در مدیریت و سیاستگذاری كشور تاكید كرد و خواستار آن شد كه در برنامه هفتم توسعه به این مقوله بیش از گذشته توجه شود.

در این مراسم، تندیس زرین بهره وری به شركت نوآوران فن آوازه (دیجی كالا) به عنوان حامی حركت بهره وری كشور و عضویت افتخاری انجمن بهره وری ایران اهدا شد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش