فولاد غدیر، حامی بهره‌وری

 

آهن و فولاد غدیر ایرانیان حامی حركت توسعه بهره‌وری كشور و حامی ویژه انجمن بهره‌وری ایران شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن بهره‌وری ایران، با توجه به اعلام آمادگی شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان به منظور حمایت از حركت توسعه بهره‌وری کشور، ضمن معرفی این شركت به عنوان حامی انجمن بهره‌وری ایران، تندیس سیمین بهره‌وری نیز به شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان تعلق خواهد گرفت.

شایان ذکر است که به منظور توسعه صنایع آهن و فولاد کشور و در راستای چشم انداز 20 ساله توسعه اقتصادی و اجتماعی، شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان با همكاری سازمان توسعه و نوسازی معادن، صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و با مشارکت شرکت‌های سرمایه‌گذاری غدیر، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و شرکت فولاد آلیاژی ایران در سال 1385 تاسیس شد. کارخانه احیای مستقیم تولید آهن اسفنجی با ظرفیت تولید سالیانه 800 هزار تن در سال با هدف تامین آهن اسفنجی مورد نیاز واحدهای ذوب و ریخته‌گری استان یزد و سایر تولیدکنندگان فولاد در کشور، در 25 کیلومتری شهر اردکان، استان یزد و در مجاورت گندله‌سازی چادرملو و شرکت آهن و فولاد ارفع در محدوده‌ای به وسعت 86 هكتار احداث شده است.

شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان از بهمن ماه 1399 به عنوان حامی حركت توسعه بهره‌وری كشور و حامی ویژه انجمن بهره‌وری ایران شناخته شده و تندیس سیمین بهره‌وری را دریافت خواهد کرد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش