سنگ آهن مرکزی؛ حامی بهره‌وری

 

 

شركت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق، حامی حركت توسعه بهره وری كشور و حامی ویژه انجمن بهره وری ایران شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن بهره‌وری ایران، با توجه به اعلام شركت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندکان کنسانتره، گندله و آگلومراسیون کشور در راستای حمایت از حركت توسعه بهره وری کشور، ضمن معرفی این شركت به عنوان حامی انجمن بهره وری ایران، تندیس سیمین بهره وری نیز به این شرکت تعلق خواهد گرفت.

شایان ذكر است كه شركت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق با تولید محصولاتی از قبیل کنسانتره، گندله‌سازی و آگلومراسیون به‌عنوان یکی از تامین‌کنندگان معتبر در زنجیره فولاد کشور در تلاش برای ایجاد حفظ و توسعه بازارهای داخلی و خارجی و ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای کشور و رعایت حقوق ذینفعان و مشتریان است. به علاوه این شرکت تلاش می‌کند تا سیستم مدیریت یکپارچه کیفیت، محیط زیست، ایمنی و بهداشت شغلی را مطابق استانداردهای بین‌المللی مستقر و نگهداری کند.

تولیذد 4 میلیون تن کنسانتره سنگ آهن، 4 میلیون تن محصول گندله، 500 هزار تن سنگ آهن دانه بندی و 200 هزار تن محصول آگلومره بخشی از اهداف این شرکت در سال 1400 است.

.به زودی تندیس سیمین بهره وری از سوی انجمن بهره وری ایران، شركت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق اهدا خواهد شد

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش