ایرانول؛ حامی بهره‌وری

 

 

شركت نفت ایرانول، حامی حركت توسعه بهره وری كشور و انجمن بهره‌وری ایران شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن بهره‌وری ایران، با توجه به اعلام شركت نفت ایرانول به عنوان یکی از برندهای معتبر کشور در راستای حمایت از حركت توسعه بهره وری کشور، ضمن معرفی این شركت به عنوان حامی انجمن بهره‌وری ایران، تندیس زرین بهره وری نیز به این شرکت تعلق خواهد گرفت.

شایان ذكر است كه شرکت نفت ایرانول اکنون در سه بخش پالایشگاه روغن‌سازی تهران، پالایشگاه روغن سازی آبادان و مجتمع ظرف‌سازی و بسته‌بندی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. گفتنی است شركت ملي نفت ايران در راستاي خصوصي سازي شرکت‌هاي دولتي و سياست هاي كلان دولت جمهوری اسلامی ایران مبني بر كاهش حجم تصدي‌گري دولتي در حوزه غير انحصاري و واگذاري امور به بخش خصوصي، با هدف توسعه مشاركت اين بخش در فعاليت‌هاي اقتصادي و صنعتي و به‌منظور افزايش كارآيي، واحدهای روغن سازی پالایشگاه‌های تهران و آبادان را به سازمان تامين اجتماعي، صندوق بازنشستگی کشوری و آستان قدس رضوي واگذار کرده كه اين واگذاري منجر به تاسيس شركت نفت ايرانول در 11 آذرماه سال 1381 شده و در بهمن سال 1391 سهام این شرکت در فرابورس پذیرفته و عرضه شد. چشم‌انداز: شرکت نفت ایرانول قصد دارد در افق 1400 شرکتی باشد سرآمد در عرصه تولید و تامین روانکار و محصولات مرتبط در سراسر ایران و منطقه، منطبق بر استاندارهای ملی و بین المللی و با توجه به حفظ محیط زیست و همگام با آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی ساخت محصولات، که دارای بالاترین سهم در بازار مصرف کشور در محصولات نهایی را داشته و سودآورترین شرکت نفتی ایرانی در بازار روانکار با تاکید بر حفظ منافع ذینفعان بویژه سهامداران و مشتریان باشد.

ماموریت: مابر آنیم تا با اتکاء به نیروی توانمند داخلی و با استفاده از تکنولوژی روز با تولید، عرضه و تجارت انواع محصولات روانکار در کشور و منطقه با سودآوری مطلوب در جهت دستیابی به اهداف ذینفعان اقدام نماید.

به زودی تندیس زرین بهره وری از سوی انجمن بهره وری ایران، به شرکت نفت ایرانول اهدا خواهد شد. امید می‌رود که این شرکت بتواند گام‌های موثری برای ارتقای بهره‌وری در داخل مجموعه خود و همچنین ارتقای بهره‌وری کشور بردارد.

 

لینک سایت شرکت ایرانول

https://www.iranol.ir/

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش