کارآفرینی در سیستان و بلوچستان

 

نخستین دوره تخصصی توسعه شغلی و کارآفرینی خلاق از تاریخ ٢٧ تا ٢٩ آذرماه با همکاری انجمن بهره وری ایران در پارک علم و سیستان و بلوچستان برگزار شد.

با توجه به اهمیت آموزش به عنوان اصلی ترین عامل افزایش بهره وری و در نهایت تحقق فرآیند توسعه و اختصاص هفتاد درصد از منابع بنگاه ها به منابع انسانی، دوره تخصصی توسعه شغلی و کارآفرینی خلاق با هدف ارتقای دانش و مهارت­های فردی به مدت سه روز از تاریخ ٢٧ تا ٢٩ آدرماه در پارک علم و سیستان و بلوچستان برگزار شد.

سرفصل مطالب ارائه شده در روز اول شامل ایده‌های کسب و کار، چگونگی ایده­ یابی برای شروع کسب و کار، چگونگی متحول کردن کسب و کارهای موجود، چگونگی پیاده سازی ایده ها و تعریف تیم و کارگروهی بود که توسط مدرس کارگاه آقای عطارزاده، مشاور خلاقیت و کارآفرینی ارائه شد.

در روز دوم دوره مباحث صنایع خلاق، بوم کسب و کار، انواع الگوهای کسب و کار، مدل­های درآمدی در کسب و کار خلاق توسط آقای زادمهر، منتور کسب و کار و مدرس کارآفرینی عنوان شد.

در روز پایانی نیز با حضور آقای حمیدی، مشاور سرمایه­ گذاری، سرفص ل­های مفاهیم و فرآیندهای اجرا، ساختار گزارش امکان­ سنجی، ارزیابی بازار و انجام مطالعات اقتصادی، تحلیل تکنولوژی و ارزیابی فنی، مالی و اقتصادی به مخاطبان دوره ارائه شد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش