تقدیر از مدیرعامل انجمن

 

در نخستین دوره «نشان ملی بهره‌وری» از مدیرعامل انجمن بهره‌وری ایران به موجب فعالیت‌های موثر در حوزه رسانه تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن بهره‌وری ایران، در این مراسم که روز دوشنبه 28 تیرماه سال جاری با حضور جمشید انصاری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و فاطمه پهلوانی، رئیس سازمان ملی بهره‌وری برگزار شد، از سید حمید کلانتری، مدیرعامل انجمن بهره‌وری ایران با اهدای لوح سپاس به سبب فعالیت‌های ارزشمند در حوزه رسانه به‌منظور ترویج گفتمان بهره‌وری تقدیر به‌‌عمل آمد.

شایان ذکر است که در این مراسم و با اعلام هیات داوران تندیس ملی بهره‌وری و لوح سپاس در بخش کتاب به هوشنگ نظامی‌وند چگینی، مولف کتاب «اصول بهره‌وری (اندازه‌گیری، ارزیابی، برنامه‌ریزی و بهبود بهره‌وری در عمل)» اهدا شد. اسفندیار جهانگرد هم به‌خاطر بیش از ۲۰ اثر رسانه‌ای که در ۲ سال گذشته در حوزه بهره‌وری داشت، دریافت تندیس زرین بهره‌وری و لوح سپاس را دریافت کرد و حمید کلانتری نیز در همین بخش، شایسته دریافت لوح سپاس دانسته شد. در بخش رسانه مجموعه روزنامه خراسان و آخرین خبر و سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) لوح سپاس را دریافت کردند. در بخش پایان‌نامه، لوح تقدیر به دو پایان‌نامه «بررسی تاثیر جایزه ملی تعالی سازمانی بر شاخص‌های بهره‌وری شرکت‌ها (مطالعه موردی شرکت‌های موفق به اخذ جایزه ملی تعالی سازمانی در سطح تندیس)» اثر شیمادخت ساده و «مطالعه تأثیر مدیریت زمان بر اثربخشی سازمانی و بهره‌وری نیروی انسانی دانشگاه‌های شهرستان تالش» اثر هادی برنجی مریان ‌اعطا شد. همچنین در بخش مقاله، از پژوهشگران سمیه زراعت‌کار، حاجیه رجبی فرجاد، ساقی نقاش‌زاده، مهدی نجاتی، رضا اخباری، علی شهامی خرمی، نیلوفر میرسپاسی و کمال نادری مهربانی تقدیر شد. در مجموع، 74 اثر به فراخوان نشان ملی بهره‌وری ارسال شده بود.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش