برگزاری کارگاه بهره‌وری در زابل

 

کارگاه آموزشی «مدیریت، تحول، بهره‌وری و توسعه» با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان سیستان و بلوچستان در شهر زابل برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی یک روزه که مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداران، بخشداران و شهرداران و جمعی از کارشناسان این دستگاه ها حضور داشتند، مباحثی از قبیل مدیریت و تحول، بهره‌وری و نقش آن در توسعه کشور از سوی سید حمید کلانتری، مدیرعامل انجمن بهره‌وری ایران مطرح شد.

همچنین حاضران در این جلسه ضمن بیان نظرات، تجارب و دیدگاه‌های خود، پیشنهادهای خود را در زمینه تحول در حوزه ماموریت و وظایف خود مطرح کردند.

بر اساس نظرسنجی به عمل آمده نزدیک به 90 درصد از شرکت کنندگان ضمن اظهار رضایت از این دوره، درخواست تشکیل دوره‌های مشابه را داشتند.

همچنین درخواست شد که حاضران در دوره، در حد 2 صفحه پیشنهاد، طرح یا نکته موردنظر خود را که موجب تحول در توسعه منطقه یا حوزه کاریشان می‌شود، ارائه کنند و به 10 نظر از بهترین نظرات جوایزی اعطا شود.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش