سیستان و بلوچستان بهره ور میشود

 

 

کارگاه های آموزشی مدیریت بهره وری با ارایه سید حمید کلانتری مدیرعامل انجمن بهره وری ایران در ایرانشهر و زاهدان استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن بهره وری ایران در این کارگاه های آموزشی که به مباحث مربوط به بهره وری، مدیریت، تحول و توسعه اختصاص داشت، جمعی از مدیران و کارشناسان به همراه بخشداران و دهیاران و همچنين استارت آپها و شركت هاي دانش بنيان اين استان حضور داشتند.

دوره های «بهره وری و تحول در مدیریت»، «سازمان و تحول» و «بهره وری و توسعه روستایی» در ایرانشهر پذیرای حضور فرماندار، معاونان فرماندار و مدیران این شهرستان، بخشداران، دهیاران منتخب و دوره «مدیریت بهره وری شرکت های فناور» با حضور استارت آپها و شرکت های دانش بنیان بود. همچنین دوره بهره وری و تحول در مدیریت و سازمان در استانداری سیستان و بلوچستان با حضور مدیران ستادی، معاونان و روسای گروه ها به صورت حضوری و تمامی فرمانداران و بخشداران این استان به صورت مجازی برگزار شد.

شایان ذکر است که بخشی از این دوره های آموزشی به کارگروهی اختصاص داده شده و در این کار گروهی همه شرکت کنندگان مشارکت داشتند و بهره وری در حوزه های مرتبط که فعالیت دارند، مورد بررسی قرار گرفت.

هم چنین در نشست با حضور دهیاران، نکاتی در مورد روش های اجرایی که موجب افزایش  موفقیت یک دهیاری و افزایش بهره‌وری از جمله درباره ضرورت شناخت روستا، شناخت مزیت ها، شناخت موانع و انتخاب راهکارهای مناسب و موثر برای بهبود و توسعه روستا ارائه و بر رایزنی و مشورت با شوراهای اسلامی و افراد صاحب نظر تاکید شد تا دهیاری ها برنامه های خودرا مدون و به طور منظم دنبال کنند تا به دستاوردها و اهداف مورد نظر خودش برسند.

در حاشیه این کارگاه های آموزشی، مدیرعامل انجمن بهره وری ایران به همراه مسئولان استانی از برخی کسب و کارهای این استان از جمله کارگاه های تولیدی این دو شهرستان بازدید کردند.

 

لينك خبر در سايت استانداری سیستان و بلوچستان

لینک خبر در خبرگزاری مهر

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش