یازدهمین همایش بهره‌وری

 

یازدهمین همایش ملی بهره‌وری ایران با موضوع «بهره‌وری، نوآوری، اقتصاد پیشرو» برگزار می‌شود. 

    به گزارش روابط عمومی انجمن بهره‌وری ایران، سید حمید کلانتری با بیان این مطلب افزود: این همایش با موضوع «بهره‌وری، نوآوری، اقتصاد پیشرو» و با هدف «تبیین نقش نوآوری و بهره‌وری در تحول و توسعه اقتصادی و عبور از موانع و محدودیت‌های رشد و پویایی اقتصاد» در چهار محور  «نوآوری و بهره‌وری»، «فرهنگ و بهره‌وری»، «بهره‌وری، اقتصاد و کسب‌وکار» و «بهره‌وری، دولت و نظام اداری» با حضور جمعی از  صاحب‌نظران و اساتید برجسته در حوزه‌های مدیریت، اقتصاد و بهره‌وری و مسئولان دولتی 26 و 27 مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری و بهره‌وری دو بال رشد اقتصادی هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در جذب منابع با محدودیت‌های جدی مواجه هستیم، ارتقای بهره‌وری کشور قطعا موجب رشد و توسعه کشور و افزایش رفاه آحاد می شود..

مدیرعامل انجمن بهره‌وری ایران با استناد به آمارهای اعلام شده از سوی سازمان بهره وری آسیایی ادامه داد: بنابر آمار، متاسفانه رشد بهره‌وری در دهه‌های اخیر مطلوب نبوده است، از همین رو ضرورت دارد مقوله مهم بهره‌وری در کشور مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: این انجمن تلاش دارد با برگزاری این همایش در کنار سایر فعالیت‌های خود، ضمن گسترش گفتمان و فرهنگ‌بهره‌وری در سطوح مختلف، نقش بهره‌وری و مولفه‌های مرتبط با آن از جمله نوآوری را در پیشبرد اقتصاد کشور تبیین کند.

به گفته کلانتری، نظام اداری و بهبود فضای کسب‌وکار دو مساله جدی دیگر کشور در حوزه بهره‌وری است که در این همایش ملی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در یازدهمین همایش ملی بهره‌وری به سایت http://www.irpa.ir/reg مراجعه کنند. این همایش با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

 

 لینک ثبت نام در یازدهمین همایش ملی بهره وری ایران

پوستر یازدهمین همایش ملی بهره وری ایران

لینک پخش زنده یازدهمین همایش ملی بهره وری ایران - در هنگام برگزاری در روزهای 26 و 27 مهرماه 1400 فعال است

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش