آغاز به کار همایش یازدهم

 

یازدهمین همایش ملی بهره‌وری صبح امروز آغاز به کار کرد.

 

به‌گزارش روابط عمومی انجمن بهره‌وری ایران، در ابتدای این همایش ملی که از سوی انجمن بهره‌وری ایران و به میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی صبح امروز دوشنبه ٢٦ مهرماه آغاز به کرد، سید حمید کلانتری مدیرعامل انجمن بهره‌وری ایران ضمن خوشامدگویی به میهمانان حضوری و مجازی این همایش به بررسی هشت راهکار بهبود بهره‌وری پرداخت و گفت: تغییر نگرش و باور سیاستگذاران و دولتمردان، ترویج فرهنگ بهره‌وری، بازنگری و اصلاح قوانین و‌ مقررات، آموزش، تحول در نظام تعلیم و تربیت کشور، بازنگری ساختار نظام اداری، اصلاح نظام برنامه‌ریزی و بودجه کشور و بهره‌وری در حفظ و بهره‌‌برداری پایدار از منابع کشور است که در صورتی عملیاتی شدن دستاوردهای ارزشمندی به همراه خواهد داشت.
دکتر علی وحدت، مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی دیگر‌ که دیگر سخنران افتتاحیه این همایش بود، با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان اساسا بهره‌ور هستند، خاطرنشان کرد: این صندوق آماده است با همکاری انجمن بهره‌وری ایران و سایر نهادها به شرکت‌های دانش بنیان در زمینه افزایش بهره‌وری کمک کند.
مشروح خبر متعاقبا اعلام می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند به صورت زنده این همایش را از طریق لینک www.aparat.com/irpa_ir/live دنبال کنند

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش