تازه‌ترین شماره «اندیشه بهره‌وری»، در جستجوی مدرسه بهره‌ور

 

پنجمین شماره ماهنامه «اندیشه بهره‌وری» با موضوع ویژه بهره‌وری در آموزش و پرورش منتشر شد.

در این شماره در پرونده ویژه با عنوان «پیش‌بینی‌هایی که محقق شد!»، سخنان کارشناسان، مدیران و استادان حوزه فرهنگ و آموزش و پرورش منتشر شده که برخی از آنها حاوی تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های یک سال قبل است که  این روزها در پاییز 1401، محقق شده است.

مصاحبه‌هایی درباره زنگ خطر حوادث اخیر و نسبت رتبه‌بندی معلمان با بهره‌وری آموزش و پرورش، نقد نهضت احیای واحدهای اقتصادی راکد و همچنین بحث کارشناسان در خصوص نقش موضعگیری مهم رئیس جمهور در بهره‌ور شدن دستگاه‌های دولتی از دیگر مطالب این مجله است.

از دیگر مطالب این مجله می توان به گفتمان «در جستجوی مدرسه بهره‌ور» اشاره کرد که ذیل آن مطالبی چون «مدرسه، همیشه بین سلیقه‌ها سرگردان است»، «رشد نازی‌آباد، چگونه محبوب بچه‌ها شد؟» و «آموزش گفت‌وگو و زندگی، جایی که موادفروش‌ها ویالون می‌زنند» منتشر شده است.

در این شماره آثاری از وزرای پیشین آموزش و پرورش، معاونین آنها و اعضای شورای عالی آموزش و پرورش در کنار معلمان و مدیران باسابقه مدارس موفق به چشم می خورد.

برای دریافت این نشریه تمام رنگی، با شماره تلفن  02188931503، انجمن بهره‌وری ایران تماس بگیرید.

در بخشی از این شماره آمده است: «ما در دوره کرونا دیدیم زورمان به ساختار رسمی نمی‌رسد. به آموزش و پرورش نامه زدیم که این بچه سر چهارراه است، نمی‌تواند بماند در خانه. اما اتفاقی نیفتاد. کنار پارک‌ مدرسه به سرعت پروژه‌ای راه‌اندازی کردیم، گفتیم ما دانستان هستیم، دبستان نیستیم! اگر در چهاردیواری مدرسه آموزش و پرورش و وزارت بهداشت ما را تهدید کردند و گفتند دم در نیوجرسی می‌گذاریم، گفتیم در پارک درس می‌دهیم. خود بچه‌ها یک سری لاستیک فرسوده را به هم وصل کردند و شد همان نیمکتی که باید در پارک روی آن بنشینند. کلاس‌های دانستان، ریاضی، فارسی و علوم نیست. اسمش کشفستان، ایدستان، سبزستان و آواستان است، خدا پدر و مادر کسی که کرونا را ساخت بیامرزد!...»

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش