دوره آموزشی کاربردهای هوش مصنوعی در صنعت خدمات

 

 

به نقل از  روابط عمومی انجمن بهره وری ایران سازمان apo  دوره آموزشی کاربردهای هوش مصنوعی در صنعت خدمات را برگزار میکند.

طبق مطالعه‌ای که توسط شرکت مشاوره اکچنچر انجام شده، هوش مصنوعی می‌تواند باعث افزایش بهره‌وری به میزان ۴۰ درصد یا حتی بیشتر شود. هوش مصنوعی از طریق جمع‌آوری داده، اتوماسیون، تصمیم‌گیری و امنیت سایبری می‌تواند به‌طور متوسط ۳۸ درصد سودآوری را افزایش دهد. این می‌تواند به آزاد شدن زمان باارزش کارکنان کمک کند.

کاربردهای هوش مصنوعی در صنعت خدمات به‌طور ویژه موجب افزایش بهره‌وری، رضایت مشتری، تصمیم‌گیری مبتنی بر داده، اثربخشی هزینه و رقابت کلی شرکت‌ها می‌شود. از اتوماسیون می‌توان برای جایگزینی کارهای تکراری و غیرمولد استفاده کرد. همچنین به کارکنان این امکان را می‌دهد تا زمان خود را صرف انجام کارهایی کنند که از آن‌ها لذت بیشتری می‌برند و خلاقیت خود را برای افزایش بهره‌وری سازمان به کار گیرند.

برای مثال، سیستم‌های بدون کد می‌توانند راه‌حلی باشند که به کاربران تجاری امکان می‌دهند وظایف تکراری را خودکار کنند، گردش کار را ساده‌سازی کرده و برنامه‌هایی را با حداقل کدگذاری دستی توسعه دهند که در نتیجه می‌تواند منجر به زمان‌های تحویل سریع‌تر پروژه برای بهبود بهره‌وری شود.

با توجه به تغییر سریع چشم‌انداز دیجیتال، کسب‌وکارهایی که امیدوارند در این عرصه موفق شوند، متوجه خواهند شد که اتخاذ فناوری‌های هوش مصنوعی روز به روز ضروری‌تر می‌شود.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش