افزودن درس بهره‌وری به دروس عمومی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور

 

 

درس بهره‌وری در دانشگاه‌های کشور در جدول دروس عمومی اختیاری دوره‌های تحصیلی کارشناسی و کاردانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی اضافه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن بهره وری به نقل از  سازمان ملی بهره‌وری ایران، شورای عالی برنامه‌ریزی آموزشی در راستای ارتقای دانش و فرهنگ بهره‌وری در جلسه مورخ ۲۷ خردادماه امسال، مصوب کرد که درسی با عنوان بهره‌وری در جدول دروس عمومی اختیاری دوره‌های تحصیلی کارشناسی و کاردانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی اضافه شود. بر این اساس، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور از مهرماه سال جاری می‌توانند در چارچوب مقررات تعیین‌شده برای ارائه دروس عمومی اختیاری، نسبت به ارائه این درس اقدام کنند.

لازم به ذکر است، این مهم با همکاری مشترک سازمان ملی بهره‌وری ایران و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حاصل شده است. در همین راستا، سازمان ملی بهره‌وری ایران برای تامین متخصصان و منابع درسی مورد نیاز با دانشگاه‌ها همکاری لازم را به عمل خواهد آورد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش