افزایش بهره‌وری؛ اکوسیستم‌های نوآوری اجتماعی در آسیا و اقیانوسیه

 

 

 

کمیسیون استاندارد، اندازه‌شناسی و کیفیت ویتنام (STAMEQ) یک دوره آموزشی حضوری در مورد ساختن سیستم‌های نوآوری اجتماعی در شهر دالات این کشور برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن بهره وری  به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، 

23 شرکت کننده از 16 کشور عضو سازمان بهره وری آسیایی (APO) در این دوره آموزشی شرکت کردند که چارچوب های خط مشی و راه حل های نوآورانه را برای رسیدگی به مسائل اجتماعی و بهبود بهره وری مورد توجه قرار داد.

چهار مدرس از استرالیا، مالزی، بریتانیا و ویتنام بحث‌هایی را در مورد ترسیم نقشه راه اکوسیستم اجتماعی، تفکر طراحی و استراتژی‌های پایدار رهبری کردند.

این دوره همچنین شامل بازدید از سایت Mushroom Village، VoCo Coffee و Garden Mountain Company بود که همگی تعهدی به پایداری، ارتقاء جامعه و ایجاد تأثیر مثبت هم از نظر اقتصادی و هم از نظر اجتماعی دارند که با اهداف گسترده تر نوآوری اجتماعی همسو می شوند.

نظرات شرکت‌کنندگان عبارت بود از: «آموزش بسیار لذت‌بخش و سودمند بود، ظرفیت منابع انسانی را در سیستم‌های نوآوری اجتماعی در سراسر منطقه آسیا و اقیانوسیه افزایش داد و مهارت‌ها را احیا کرد.»

اشتیاق و تعهد به تجارت قارچ، رویکرد نوآورانه به توسعه مردم در VoCo Coffee، و رهبری کشاورزی در Garden Mountain الهام بخش بود. دوره‌های تعاملی و بحث‌های غنی‌کننده، ایده‌های جدیدی را برانگیخت و به ما کمک کرد تا برای همسوسازی اهداف سازمانی با اهداف SDG و ESG آماده شویم.»

به طور کلی، این دوره اهمیت نوآوری اجتماعی را تقویت و ارزش یک محیط یادگیری پویا را ایجاد کرد.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش