دهمین شماره نشریه اندیشه بهره‌وری با پرونده ویژه « پیشنهاد به پزشکیان » منتشر شد.

 

به گزارش روابط عمومی بهره وری ایران : 

دهمین شماره نشریه اندیشه بهره‌وری با پرونده ویژه « پیشنهاد به پزشکیان  » منتشر شد.

در این شماره، پرونده پیشنهاد به رئیس جمهور پزشکیان، در فاصله اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم تا روز تنفیذ دکتر مسعود پزشکیان، بسیاری از نخبگان از نگاه خود پیشنهادهایی برای منتخب مردم داشتند. در این گزارش شماری ازین پیشنهادها احصا، خلاصه، تجمیع و صرفا در چهار بخش کلی سیاسی ، اجتماعی، اقتصادی، و مدیریت و ساختار دسته بندی شده است تا دولتمردان جدید بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن، برداشتی قابل استفاده از دیدگاه های نخبگان جامعه مرور کنند.
در این نشریه متن نامه انجمن بهره وری ایران به مسعود پزشکیان که دغدغه های فعالان حوزه بهره وری را با  ایشان در میان گذاشته و چند پیشنهاد برای ارتقاء بهره وری مطرح کردند، منتشر شده است.
گزارشی از نشست گفتمان بهره وری که با موضوع بهره وری انرژی و چالش های پیش روی دولت آِینده با حضور احمد داوودی، علی محمد میرشمس، سعید مهذب ترابی، محمد حسن متولی زاده، محمد صادق قاضی زاده و مصطفی خسروشاهی برگزار شد ه بود منتشر شده است.
همچنین دیدگاه  با موضوع "
این اقتصاد ناتراز! "دیدگاه کسانی چون  بهروز محمودی ، نصرالله جهانگرد واسماعیل حبیبی، فاطمه پاسبان و گفت و گو با موضوع "نقشه راه پزشکیان برای اقتصاد ایران"، در گفت و گو با دکتر مسعود زنجانی ، دکتر حسین عباس نژاد و دکتر مسعود حجاریان منتشر سده است.
شماره جدید "اندیشه بهره وری" را در تماس با انجمن بهره وری ایران به شماره 88016204 دریافت کنید.

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش