آموزش بهره‌وری: مدیریت ناب در بخش دولتی

 

 

سازمان بهره‌وری آسیایی یک دوره آموزشی اینترنتی با عنوان «مدیریت ناب در بخش دولتی (Lean Management in the Public Sector)» ارائه کرده است.

 سازمان های بخش دولتی به طور فزاینده ای از روش های مدیریت ناب برگرفته از صنعت خصوصی برای بهبود و تغییر در ارائه خدمات عمومی استفاده می کنند. روش‌ها و اصول به ناکارآمدی سازمانی می‌پردازند، به ساده‌سازی فرآیندها و افزایش ظرفیت سازمان‌های بخش عمومی برای ارائه خدمات سریع و قابل اعتمادتر کمک می‌کنند.

مدیریت ناب مجموعه ای از اصول و روش ها است که بر شناسایی و حذف فعالیت های بدون ارزش افزوده متمرکز است. این تعادل مثبت بین کیفیت خدمات و هزینه در بخش دولتی را ترویج می کند. تویوتا موتور، پیشگام روش‌های ناب، اجرای موفقیت‌آمیز آن‌ها را از دهه 1950 برای بهینه‌سازی هزینه، کیفیت و خدمات مشتری مثال زده است.

این دوره الکترونیکی کاربردهای مدیریت ناب را برای عملیات بخش عمومی برای ساده‌سازی ناکارآمدی‌ها و افزایش عملکرد بهره‌وری در بلندمدت راهنمایی می‌کند. این رویکرد سازمان‌های بخش دولتی را قادر می‌سازد تا نیازهای عمومی را بهتر برآورده کنند و در عین حال استفاده از منابع موجود را به حداکثر برسانند.

 

لینک شرکت در دوره: https://www.apo-elearning.org/enrol/index.php?id=206

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش