طرح مدرسه زمستانه توسعه مدیران

 

 

انجمن بهره‌وری ایران با همکاری مدرسه مدیریت ناول به منظور توسعه مدیران شرکت‌های عضو و متناسب با دغدغه‌های امروز سازمان‌ها، برای زمستان 1401 مدرسه زمستانه‌ای را طراحی کرده است.

در این برنامه آموزشی و توسعه‌ای، 30 نفر از مدیران خبره صنایع مختلف در شش هفته متوالی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و بر روی تجربیات مدیریتی خود تأمل می‌کنند تا از هم و با هم یاد بگیرند.

مبنای نظری این جلسات، 12 ماژول منتخب از برنامة «کوچینگ آورسلوز»(coaching ourselves) است که هِنری مینتزبرگ و همکارانش آنها را توسعه داده‌اند. Coaching ourselves مؤسسه‌ای کانادایی است که با شیوه‌ای بدیع و کارآمد، بر توسعه مدیران و سازمان‌ها تمرکز کرده است.

 ماژول‌هاعناوینهفته
اُمید در محیط کاریپنج ذهنیت بنیادین برای مدیراناول
تقویت تاب‌آوریمسئولیت‌پذیری و پاسخ‌گوییدوم
تحلیل عملکرد کارکنانمکالمات صریحسوم
بازی‌های سیاسینکات کاربردی در مدیریت جلساتچهارم
سبک‌های تصمیم‌گیریمدیریت تعارضپنجم
هنر کمک‌کردن به دیگرانمدیریت زمان و انرژیششم

شیوه اجرایی کار بدین شکل است که مدیران در گروه‌های پنج ‌نفره قرار می‌گیرند و با همراهی و هدایت یکی از مربیان مدرسه مدیریت ناول، طی یک جلسة 2 ساعته روی محتوای ماژول بحث و گفت‌وگو می‌کنند. حین هر جلسه، مربیان بازخوردهای آینده‌نگر مناسبی به مدیران ارائه خواهند کرد.

جلسات در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 9 صبح تا ساعت 2 ظهر در سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود.

هزینة شرکت در این دوره 12 میلیون تومان است که در همکاری فیمابین، تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب هزینه دوره برای مدیران شرکت‌های عضو 5/8 میلیون تومان و در صورت ثبت‌نام‌های گروهی(بیش از یک نفر)، 5/7 میلیون تومان خواهد بود. در پایان دوره به شرکت‌کنندگان مدرک مشترکی اعطا می‌شود.

برای ثبت‌نام فرم ثبت نام را تکمیل نمایید یا با انجمن بهره‌وری ایران  (شماره تلفن  02188931503) تماس بگیرید.

ضمناً این امکان فراهم است که متدولوژی کوچینگ‌آورسلوز خاص هر شرکت برگزار شود. در این صورت انجمن شما را به مدرسه مدیریت ناول معرفی می‌کند تا از مزایای این همکاری بهره‌مند شوید.

مهلت تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه تا 20 آذر ماه در نظر گرفته شده است.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش