دیدار با رئیس کل بیمه مرکزی

 

دیدار و جلسه‌ای به منظور تبادل نظر در موضوع بیمه و بهره‌وری با حضور مدیرعامل انجمن بهره‌وری ایران و رئیس کل بیمه مرکزی برگزار شد.

در این جلسه که روز دوشنبه 18 آذرماه 1398 برگزار شد، سید حمید کلانتری، مدیرعامل انجمن بهره‌وری ایران با بیان اینکه توسعه بهره‌وری در میان بیمه‌گذاران می‌تواند موجب کاهش هزینه ناشی از کاهش خسارات و مدیریت ریسک توسط شرکت‌های بیمه‌گر شود و متقابلا از این طریق امکان ترویج فرهنگ بهره‌وری در سطح کشور فراهم شود، پیشنهاد کرد موضوع بهره‌وری به طور موثر در دستور کار شرکت‌های بیمه کشور قرار گیرد.

دکتر سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی نیز، ضمن استقبال از موضوع و تاکید بر ضرورت توسعه فرهنگ بهره‌وری و فراگیرشدن خدمات صنعت بیمه، آمادگی خود را جهت بررسی جامع‌تر با همکاری پژوهشکده بیمه و انجمن بهره‌وری ایران اعلام کرد و مقرر شد این موضوع با توجه به اهمیت آن به طور مشترک مورد پیگیری مستمر قرار گیرد تا به تفاهم‌نامه و دستورالعمل‌های لازم برسد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش