دیدار با وزیر آموزش و پرورش

 

وزیر آموزش و پرورش در دیدار با اعضای انجمن بهره‌وری ایران از همکاری این انجمن، برای حل مسائل این وزارتخانه استقبال کرد. 

اعضای هیات مدیره انجمن بهره وری ایران، عصر سه شنبه 30 مهرماه 1398 با وزیر آموزش و پرورش دیدار کردند.

در این جلسه، پیشنهاداتی از سوی انجمن بهره وری ایران در زمینه ضرورت رشد خلاقیت، نوآوری و بهره وری در وزارت آموزش و پرورش مطرح و همچنین پیشنهاد شد که فراخوان ایده ها و تجارب موفق معلمان و مدیران در حوزه بهره وری مورد توجه قرار گیرد.

 به علاوه تاکید شد که با ابلاغی از سوی وزیر یا وزارتخانه، هر مدرسه، یک مساله یا مشکل را بررسی کرده و راهکاری برای بهبود بهره وری در آن زمینه  ارائه شود و نهضت حل مساله در مدارس رواج یابد. 

پیشنهاد دیگر از طرف انجمن بهره وری ایران در زمینه عارضه یابی و ارزیابی عملکرد سازمان ها و ادارات آموزش و پرورش استان ها و ارائه نتایج آنها به ستاد وزارتخانه بود.

در این نشست، محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش با استقبال از نظرات مطرح شده و تاکید بر ضرورت ارتقای بهره وری در این وزارتخانه، درخواست کرد انجمن بهره وری ایران، نمایندگانی صاحبنظر برای حضور در اتاق های فکر موضوعی و تخصصی که در وزارت آموزش و پرورش تشکیل می شود، معرفی کرده تا دیدگاه ها و نظرات خود را به این اتاق ها منعکس کنند.  همچنین انجمن بهره وری ایران درباره سایر زمینه ها، پیشنهادهای خود را تدوین و برای پیگیری به وزارتخانه ارسال کند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش