نفت پاسارگاد: حامی بهره‌وری

 

 

شركت نفت پاسارگاد، حامی حركت توسعه بهره وری كشور و انجمن بهره‌وری ایران شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن بهره‌وری ایران، با توجه به اعلام شركت نفت پاسارگاد به عنوان یکی از بزرگترین قیر کشور در راستای حمایت از حركت توسعه بهره وری کشور، ضمن معرفی این شركت به عنوان حامی انجمن بهره‌وری ایران، تندیس سیمین بهره وری نیز به این شرکت تعلق خواهد گرفت.

شایان ذكر است كه شركت نفت پاسارگاد در سال 1382 با هدف اداره و بهره‌برداری از شش واحد قیرسازی پالایشگاه‌های تهران، شازند، اراک، آبادان، تبریز، شیراز و بندرعباس تاسیس شد که سقف تولید سالانه این واحدها بالغ بر چهار میلیون تن در سال است.

در حال حاضر با توجه به مزایای فنی و اقتصادی موجود، این شرکت بیش از نیمی از سهم بازار داخلی را در اختیار دارد و همچنین با داشتن 2 پایانه صادراتی و قابلیت ذخیره‌سازی بیش از 160 هزار تن، سهم بسزایی از بازار صادراتی قیر ایران را نیز در اختیار دارد. توزیع جغرافیایی مناسب و استراتژیک شش کارخانه، امکان صدور محصولات شرکت را از مرزهای مختلف کشور ممکن ساخته است.

مامویریت این شرکت تأمین و تجارت قیر و فرآورده‌های مرتبط و ارائه راه‌حل های دانشی در حوزه صنعت قیر و مدیریت عناصر تأثیرگذار زنجیره ارزش‌صنعت، در راستای ارزش آفرینی برای ذینفعان است و چشم انداز شرکت نفت پاسارگاد، دستیابی به دانش و فناوری پیشرو، كاركنانی متخصص و متعهد و صیانت از محیط زیست طی 10 سال آینده و جزء 10 رتبه اول تأمین و تجارت فرآوردهای قیری در دنیا خواهد بود.

.به زودی تندیس سیمین بهره وری از سوی انجمن بهره وری ایران، به شرکت نفت پاسارگاد اهدا خواهد شد. امید می‌رود که این شرکت بتواند گام‌های موثری برای ارتقای بهره‌وری در داخل مجموعه خود و همچنین ارتقای بهره‌وری کشور بردارد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش