آموزش بهره‌وری: مدیریت نوآوری در شرکت‌های کوچک و متوسط

 

سازمان بهره وری آسیایی، یک دوره آموزشی اینترنتی با عنوان «مدیریت نوآوری در شرکت های کوچک و متوسط (Management of Innovation in SMEs) ارائه کرده است.

به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، هدف از این دوره الکترونیکی تجهیز شرکت کنندگان این دوره آموزشی اینترنتی و سایر متخصصان برای آشنایی با جزئیات مفهومی مدیریت نوآوری در شرکت های کوچک و متوسط ​​(SMEs) است تا بتوانند مفاهیم مدیریت نوآوری را در کار خود و همچنین آموزش سایر همکاران در زمینه تکنیک و شیوه های نوآورانه به کار می برند.

یک سازمان شامل محصولات، فرآیندها و ساختارهایی برای نیل به خط مشی آن است. سپس می توان از آنها برای کمک به برنامه ریزی بلند مدت استفاده کرد. سیاست‌های نوآورانه که به خوبی طراحی شده‌اند می‌توانند یک شرکت را به سطح بعدی از رشد سوق دهند. با انجام این کار، آنها می‌توانند به همکاران کمک کنند تا در راستای تغییر محیط کسب‌وکار اقدام کنند، چرا که نوآوری به عنوان یکی از پدیده های مهم قرن بیست و یکم محسوب می شود.

این دوره آموزشی، مسیری را برای کارآفرینان فراهم می کند تا خارج از چارچوبهای رایج فکر کنند و رقابت پذیری خود را افزایش دهند. شرکت ها برای به دست آوردن مزیت رقابتی نیاز به توسعه محصولات جدید، حداقل در برخی مواقع دارند. میزان توانایی آنها در توسعه محصولات جدید با عملکرد و بقای طولانی مدت مرتبط است.

این دوره الکترونیکی شرکت کنندگان را در مدیریت اعمال نوآوری در فعالیت های روزمره تسهیل می کند. این دوره در هفت ماژول ساختار یافته است که مفهوم، عناصر اصلی، فرآیند، موانع و کاربرد مدیریت نوآوری را پوشش می دهد.

علاقه مندان برای بهره مندی از این دوره آموزش خودآموز اینترنتی میتوانند به این لینک مراجعه کنند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش