تفاهم نامه سازمان مدیریت صنعتی

 

تفاهم نامه همکاری میان انجمن بهره‌وری ایران و سازمان مدیریت صنعتی در زمینه انجام فعالیت‌های آموزشی، مشاوره‌ای و پژوهشی به امضا رسید.

در این تفاهم‌نامه که به امضای سید حمید کلانتری، مدیرعامل انجمن بهره‌وری ایران و ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی رسیده است، بر تعریف، طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی و انجام بازدیدهای میدانی  میدانی از تجارب موفق در حوزه بهره‌وری و تاسیس مشترک  آکادمی بهره‌وری جهت تربیب متخصصان، مدیران و مروجان بهره‌وری تاکید شده است.

برگزاری نشست‌های تخصصی و تشکیل اتاق فکر درباره موضوعات نوین بهره‌وری و توسعه با هدف امکان‌سنجی ترویج موضوعات در کشور و برگزاری مشترک همایش‌ها و جشنواره‌های ملی بهره‌وری جهت معرفی الگوهای موفق و پیشگام بهره‌وری از دیگر زمینه‌های همکاری مندرج در این تفاهم‌نامه است.

تعریف، تدوین و اجرای طرح‌های پژوهشی با استفاده از ظرفیت‌های مراکز علمی و تخصصی کشور و همچنین مستندسازی تجارب بهره‌وری و تهیه تاریخ شفاهی سازمان‌های پیشرو و پیشکسوتان بهره‌وری نیز از دیگر موضوعات درج شده در این تفاهم‌نامه همکاری به شمار می‌آید.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش