بیمه «تجارت نو» حامی بهره‌وری

 

بیمه تجارت نو به عنوان یکی از شرکت های بیمه فعال در کشور، حامی حركت توسعه بهره وری كشور و حامی ویژه انجمن بهره وری ایران شد.

با توجه به اعلام آمادگي شركت بيمه تجارت نو به منظور حمايت از حركت توسعه بهره وری کشور، ضمن معرفي اين شركت به عنوان حامی انجمن بهره وری ایران، تنديس بلورين بهره وری نيز به شركت بيمه تجارت نو اهدا خواهد شد.

شايان ذكر است كه شرکت «بیمه تجارت‌نو» پس از طی مراحل قانونی در اردیبهشت سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را با هدف ارائه خدمات تخصصی در رشـته‌هــای مختـلف بیمه‌ای به اقشار مردم آغاز کرد. از بدو تاسیس تا امروز این شرکت در تلاش بوده با بهره‌مندی از دانش و تخصص فنی کارکنان و استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‌های موجود در قالب یک شرکت دانش بنیان، خلاق و پاسخگو همواره در زمره انتخاب ویژه مشتریان و فعالان اقتصادی کشور قرارگیرد.

هدف گذاری تـجـارت‌نو این است که با راهبرد خلق مزیت‌های ویژه برای استفاده‌کنندگان و بهره‌مندی از تجربیات جهانی و الگوهای جدید مشتری مداری در فرایند اخذ پوشش بیمه‌ای، ضمن ارائه طرح‌های روز بیمه‌ای جهت رفع کاستی‌های موجود این صنعت، با ایجاد اطمیـنـان در بیمه‌گذاران محتـــرم به‌خـصـوص در پرداخت سـریـع و کـامـل خسـارت تکیه گاهی محکــم برای روزهای آتی آنها باشد.

این شركت انواع خدمات بیمه ای از جمله بيمه هاي آتش سوزي، اتومبیل، مسئولیت، مهندسی، باربری، عمر و سرمایه گذاری، انرژی، حمل و نقل، درمان و سایر را ارائه می دهد.

به زودی تندیس بلورین بهره وری از سوی انجمن بهره وری ایران، به شرکت بیمه تجارت نو اهدا خواهد شد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش