«بیمه سرمد» حامی بهره‌وری

 

بیمه سرمد به عنوان یکی از شرکت های بیمه فعال در کشور، حامی حركت توسعه بهره وری كشور و حامی ویژه انجمن بهره وری ایران شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن بهره وری ایران،  با توجه به امضای تفاهم نامه بیمه مرکزی با انجمن بهره وری ایران به منظور توسعه فرهنگ بيمه و بهره وری در کشور و بر اساس اعلام آمادگی شركت بيمه سرمد به منظور حمايت از حركت توسعه بهره وری کشور، ضمن معرفي اين شركت به عنوان حامي انجمن بهره وری ایران، تنديس سیمین بهره وری نيز به شركت بيمه سرمد اهدا خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در راستای ابلاغ سیاست خصوصی سازی در صنعت بیمه کشور و با حمایت مجموعه‌ای خوشنام و توانا از گروه‌های مالی، اعتباری و سرمایه‌گذاری کشور در اوایل سال 1390، روند تاسیس شرکت بیمه سرمد آغاز شد و در شهريور همان سال، موافقت اصولی برای تاسیس این شرکت بیمه‌ای از بیمه مرکزی ایران اخذ و نهایتا با فراهم سازی مقدمات لازم، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مجوز و پروانه فعالیت شرکت بیمه سرمد را طی مراسمی در آبان ماه 1392 اعطا کرد.

با توجه به جایگاه بیمه سرمد در صنعت بیمه و طبق اساسنامه مصوب، موضوع فعالیت شرکت بیمه سرمد عبارت از انجام عملیات بیمه‌ای در انواع رشته‌های بیمه‌ای زندگی و غیر زندگی، تحصیل پوشش بیمه اتکایی از داخل یا خارج از کشور، قبول بیمه‌های اتکایی از موسسات بیمه داخلی و خارجی و سرمایه‌گذاری از محل سرمایه، ذخایر و اندوخته‌های فنی و قانونی است.

لازم به ذكر است كه به زودی تندیس سیمین بهره وری از سوی انجمن بهره وری ایران، به شرکت بیمه سرمد اهدا مي شود.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش