فولاد آلياژی ايران حامی بهره‌وری

 

شركت فولاد آلیاژی ایران به عنوان یکی از مدرنترین كارخانه های فولاد آلیاژی، حامی حركت توسعه بهره وری كشور و حامی ویژه انجمن بهره وری ایران شد.

با توجه به اعلام آمادگی شركت فولاد آلیاژی ایران (سهامی عام) به منظور حمایت از حركت توسعه بهره وری کشور، ضمن معرفی این شركت به عنوان حامی انجمن بهره وری ایران، تندیس سیمین بهره وری نیز به شركت فولاد آلیاژی ایران تعلق خواهد گرفت.

شایان ذكر است كه شرکت فولاد آلیاژی ایران بزرگترین تولید کننده انواع فولاد آلیاژی در ایران و خاورمیانه و یکی از مدرنترین کارخانه های تولید فولاد آلیاژی دنیا می باشد که در سال 1378 به بهره برداری رسید.

كارخانه های فولاد سازی، نورد مقاطع سنگین، نورد مقاطع سبک، عملیات حرارتی و تکمیل کاری، مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات و برخوردار از بالاترین سطح دانش فنی روز دنیاست که امکان تولید فولادهای آلیاژی و مخصوص را با بهترین کیفیت و منطبق با استانداردهای بین المللی میسر ساخته است.

محصولات این شرکت در صنایع خودرو سازی، ماشین سازی، نفت و گاز و پتروشیمی، ابزارسازی، نیروگاهی، ریلی، ساخت لوازم پزشکی و جراحی و سایر صنایع ویژه کاربرد وسیع دارد.

ماموریت این شركت طراحی و تولید محصولات طویل فولادهای آلیاژی  مطابق با معتبرترین استانداردهای جهانی و نیاز مشتری با بالاترین سهم فروش در بازار داخلی و حضور در بازارهای صادراتی  به منظور ارتقای نام تجاری  IASCO و ارزش های آن حفظ کرامت و توسعه سرمایه های انسانی، ارزش افزائی برای مشتریان و سایر ذینفعان، کار ایمن، با کیفیت و به موقع و پاسخگوئی در برابر مسئولیت های اجتماعی به ویژه موارد زیست محیطی و پایبندی به قوانین و مقررات است.

به زودی تندیس سیمین بهره وری از سوی انجمن بهره وری ایران، به شركت فولاد آلیاژی ایران اهدا خواهد شد.

 

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش