تعامل با سازمان استاندارد

 

مدیرعامل انجمن بهره‌وری ایران با رییس سازمان ملی استاندارد ایران دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش روابط عمومی انجمن بهره‌وری ایران در این دیدار که در آستانه روز بهره وری انجام پذیرفت در زمینه تعامل و همکاری بین سازمان استاندارد و انجمن بهره وری ایران گفتگو و بحث و تبادل نظر شد.

سید حمید کلانتری، مدیرعامل انجمن بهره‌وری ایران در این دیدار که دکتر بهرام جلوداری عضو هیات مدیره انجمن بهره وری ایران نیز حضور داشت با اشاره به نوع فعالیت‌ها و نزدیک بودن اهداف و برنامه‌های هر دو مجموعه، اظهار داشت: همکاری بیش از پیش انجمن بهره‌وری ایران با سازمان ملی استاندارد می‌تواند موجب توسعه استاندارد، افزایش کیفیت و ازتقای بهره‌وری در کشور شود.

همچنین در این دیدار، پیشنهادهای انجمن برای اثربخش‌تر شدن فعالیت‌های سازمان ملی استاندارد که نقش موثری در ارتقای ‌کیفیت بنگاه‌های تولیدی و صنعتی به همراه دارد، ارائه شد. همچنین از مشارکت پذیری سازمان ملی استاندارد ایران برای هرچه بهتر برگزار شدن جایزه ملی کیفیت استقبال شد و قرار شد از همکاری انجمن در این زمینه بهره گرفته شود.

غلامرضا شریعتی، رییس سازمان ملی استاندارد ایران نیز در این دیدار گفت: با توجه به فرصت‌هایی که قانون برای سازمان ایجاد کرده همواره در تلاشیم تا با کاهش تصدی‌گری، برخی از امور را به بخش خصوصی واگذار کنیم. هم اکنون نیز فعالیت سازمان ملی استاندارد ایران، مطابق با اصل قانون درحال انجام است.

 

لینک خبر در سایت سازمان ملی استاندارد ایران

لینک گزارش تصویری

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش