گل گهرِ، حامی بهره‌وری

 

شركت معدنی و صنعتی گل گهر، حامی حركت توسعه بهره وری كشور و حامی ویژه انجمن بهره وری ایران شد.

 به گزارش روابط عمومی انجمن بهره‌وری ایران، با توجه به اعلام آمادگی شركت معدنی و صنعتی گل گهر به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندکان فولاد، کنسانتره و گندله کشور در راستای حمایت از حركت توسعه بهره وری کشور، ضمن معرفی این شركت به عنوان حامی انجمن بهره وری ایران، تندیس سیمین بهره وری نیز به این شرکت تعلق خواهد گرفت.

شایان ذكر است كه شركت معدني و صنعتي گل گهر در حال حاضر با ظرفيت توليد بيش از 15 ميليون تن كنسانتره و بيش از 10 ميليون تن گندله بزرگترين توليد كننده كشور بوده و با اجراي پروژه‌های توسعه و بهينه سازي خطوط شرکت، در افق چشم انداز، مجموع تولیدات سالانه این شرکت به بيش 30 میلیون تن خواهد رسید. اين شركت به منظور توسعه زنجيره ارزش خود با تاسيس شركت‌هاي فولادي سهم خود را در توليد محصولات فولادي نظير آهن اسفنجي توسعه داده و در آينده نه چندان دور با توليد اسلب نازك و مقاطع فولادي اين زنجيره را تكميل خواهد کرد. گل گهر نخستین منطقه‌اي در ايران خواهد بود كه همه فرآيند توليد از معدن تا محصول نهايي را در يك منطقه در كنار هم قرار داده است.

این شرکت ماموریت خود را، نقش آفرینی فعال در آینده صنعت کشور با تامین سنگ آهن و فولاد موردنیاز برای توسعه پایدار تعریف کرده است.

.به زودی تندیس سیمین بهره وری از سوی انجمن بهره وری ایران، شركت معدنی و صنعتی گل گهر اهدا خواهد شد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش