چادرملو؛ حامی بهره‌وری

 

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، حامی حركت توسعه بهره وری كشور و انجمن بهره‌وری ایران شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن بهره‌وری ایران، با توجه به اعلام آمادگی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به عنوان یکی از شرکت‌های استخراح و بهره‌برداری از معادن سنگ آهن و تولید کنسانتره و گندله کشور در راستای حمایت از حركت توسعه بهره وری کشور، ضمن معرفی این شركت به عنوان حامی انجمن بهره‌وری ایران، تندیس سیمین بهره‌وری نیز به این شرکت تعلق خواهد گرفت.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در خرداد ماه 1371 در شهرستان یزد به ثبت رسیده و در سال‌های متمادی گام به گام توسعه یافته به‌گونه‌ای که با تکمیل و نوسازی ناوگان معدنی و هوشمندسازی عملیات معدنی کل عملیات معدنی شامل باطله‌برداری و استخراج سنگ آهن در این شرکت از 19 میلیون تن در سال 1383 تا بیش از 90 میلیون تن در حال حاضر افزایش یافته است. موضوع فعالیت شرکت عبارت از اکتشاف و استخراج و بهره برداری از معادن سنگ آهن و تولید کنسانتره از آن و تولید گندله، تولید سنگ آهن (لامپ اور) تولید محصولات فولادی است.

به زودی تندیس سیمین بهره‌وری از سوی انجمن بهره‌وری ایران، به شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اهدا خواهد شد. امید می‌رود که این شرکت بتواند گام‌های موثری را برای ارتقای بهره‌وری در داخل مجموعه خود و همچنین ارتقای بهره‌وری کشور بردارد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش