فولاد گل گهر؛ حامی بهره‌وری

 

شرکت توسعه فولاد و آهن گل گهر حامی حركت توسعه بهره وری كشور و انجمن بهره‌وری ایران شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن بهره‌وری ایران، با توجه به اعلام آمادگی شرکت توسعه فولاد و آهن گل گهر، به عنوان یکی از تولیدکنندگان آهن اسفنجی و فولاد کشور در راستای حمایت از حركت توسعه بهره وری کشور، ضمن معرفی این شركت به عنوان حامی انجمن بهره‌وری ایران، تندیس سیمین بهره‌وری نیز به این شرکت تعلق خواهد گرفت.

شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر یکی از شرکت‌های زیر مجموعه معدن گل گهر است که در سال ۱۳۹۱ با ماموریت تولید 3/7 میلیون تن آهن اسفنجی به روش میدرکس و 3 میلیون تن فولاد به روش اسلب نازک و نورد ورق گرم جهت تولید انواع ورق‌های کیفی و تجاری در منطقه صنعتی گل گهر واقع در ۵۵ کیلومتری شهرستان سیرجان تاسیس شد. این شرکت با بهره گرفتن از دانش و فن‌آوری روز دنیا و توان داخلی به عنوان یکی از پیشرفته ترین واحدهای تولید آهن و فولاد در سطح منطقه مطرح شده است. شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر سازمانی سرآمد، تکمیل کننده زنجیره تولید در منطقه گل گهر و عرضه کننده محصولات فولادی در مسیر خلق ارزش های ماندگار برای تمامی ذینفعان است که در آینده نزدیک به تولید رقابتی محصولات فولادی، جذب و هدایت سرمایه‌ها و حمایت موثر از صنایع پایین دستی خواهد رسید.

به زودی تندیس بلورین بهره‌وری از سوی انجمن بهره‌وری ایران، به شرکت شرکت توسعه فولاد و آهن گل گهر اهدا خواهد شد. امید می‌رود که این شرکت بتواند گام‌های موثری را برای ارتقای بهره‌وری در داخل مجموعه خود و همچنین ارتقای بهره‌وری کشور بردارد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش