توربین‌های خاورمیانه حامی بهره‌وری

 

شرکت توربین‌های گازی صنعتی خاورمیانه، حامی حركت توسعه بهره وری كشور و انجمن بهره‌وری ایران شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن بهره‌وری ایران، با توجه به اعلام شرکت توربین‌های گازی صنعتی خاورمیانه به عنوان یکی از برندهای معتبر کشور در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی به‌منظور حمایت از حركت توسعه بهره وری کشور، ضمن معرفی این شركت به عنوان حامی انجمن بهره‌وری ایران، تندیس سیمین بهره‌وری نیز به این شرکت تعلق خواهد گرفت.

شایان ذكر است كه شرکت توربین های گازی خاورمیانه MIGT به‌منظور پشتیبانی قوی‌تر از مشتریان و عرضه به موقع کالا و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت، مناسبترین قیمت و در چارچوب برنامه زمانبندی توافق شده و همچنین در راستای تعمیق بخش ساخت داخل و افزایش ظرفیت تولید به منظور پاسخگویی به نیاز روز افزون بازار توربو ماشین ها در کشور و با رویکرد و نگاه صادراتی به خدمات و محصولات تولیدی، در سال ۸۶ تاسیس و فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۸۷ آغاز کرده است و در زمینه ساخت انواع توربین‌های گازی دمای بالا فعالیت دارد.

به زودی تندیس سیمین بهره وری از سوی انجمن بهره‌وری ایران، به شرکت توربین‌های گازی صنعتی خاورمیانه اهدا خواهد شد. امید می‌رود که این شرکت بتواند گام‌های موثری برای ارتقای بهره‌وری در داخل مجموعه خود و همچنین ارتقای بهره‌وری کشور بردارد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش