سیرنگ؛ حامی بهره‌وری

 

گروه کارخانجات تولیدی سیرنگ، حامی حركت توسعه بهره وری كشور و انجمن بهره‌وری ایران شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن بهره‌وری ایران، با توجه به اعلام شرکت تعاونی سیرنگ به عنوان یکی از برندهای معتبر کشور در زمینه نساجی به‌منظور حمایت از حركت توسعه بهره وری کشور در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی، ضمن معرفی این شركت به عنوان حامی انجمن بهره‌وری ایران، تندیس سیمین بهره‌وری نیز به این شرکت تعلق خواهد گرفت.

شایان ذكر است كه شرکت تعاونی توليدی نخ سيرنگ، در سال ۱۳۷۳ آغاز به فعاليت کرد. اين شرکت در راستای حمايت از اشتغال استان و بهبود وضعيت معيشتی اهالی شهرستان‌های يزد، اشکذر و ساير شهرهای اطراف، با افزايش توليد طي ساليان اخير، هم اکنون با تعداد ۶۰۰ نفر پرسنل شاغل مستقيم و ۳۰۰۰ نفر به‌صورت غير مستقيم و ظرفيت توليد ۷۲۱۰۰ تن انواع نخ در سال، به عنوان يکي از مهم‌ترين قطب‌های نساجی خاورميانه مطرح شده است. خطوط توليدی گروه کارخانجات سيرنگ قابليت توليد انواع نخ‌هاي پلي‌استر و پلي‌پروپیلن از قبیل: POY میکروفیلامنت، DTY میکروفیلامنت، ITY، POY، FDY، DTY، لایکرا، ملانژ، شوایتری، TFO، BCF و همچنین انواع دوک پلاستیکی و دوک مقوایی را دارد. همچنين با توجه به نوع چيپس مصرفي و مجهز بودن ماشين‌آلات به سيستم رنگ مي‌تواند نخ‌هاي براق (برايت) و نيمه مات (سميدال) را در انواع خام، مشکی يا خود رنگ، با تنوع بیش از ۳۰۰۰ رنگ توليد کند.

به زودی تندیس سیمین بهره وری از سوی انجمن بهره‌وری ایران، به گروه کارخانجات تولیدی سیرنگ اهدا خواهد شد. امید می‌رود که این شرکت بتواند گام‌های موثری برای ارتقای بهره‌وری در داخل مجموعه خود و همچنین ارتقای بهره‌وری کشور بردارد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش