بازدید از شرکت تلاونگ

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره انجمن بهره‌وری ایران بهمراه 2 نفر از اعضای انجمن در تاریخ12/7/1402 بازدیدی از سایت شرکت تلاونگ واقع در رباط کریم تهران انجام دادند.در این بازدید مدیر عامل شرکت تلاونگ جناب آقای مهندس معصومی توضیحاتی در مورد تاریخچه و وضعیت فعلی شرکت ارائه کردند. شرکت تلاونگ کارش را در سال 1356 با تاسیس یک مزرعه پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت 170000 قطعه شروع کرده است. این شرکت در ادامه کار خود با سرمایه‌گذاری در زنجیره ارزش صنایع غذایی مرتبط با تخم مرغ از مزرعه تا فروشگاه وارد عرصه جدیدی شده و با بکارگیری دستگاههای تمام اتوماتیک و همچنین ایجاد آزمایشگاه و مرکز آموزش، نقش تعیین‌کننده‌ای در صنعت بسته‌بندی تخم‌مرغ و تولید انواع محصولات غذایی مرتبط با تخم مرغ داشته است.

طبق صحبتهای مدیر عامل شرکت تلاونگ،این شرکت  تا قبل از سال 1400 حدود 500 نفر پرسنل داشته است ولی در سالهای اخیر به علت پاره‌ای از مشکلات و محدودیتهای بیرونی که عمدتاً ناشی از قیمت‌گذاریهای دستوری می‌باشد، فروش شرکت به 3/1 رسیده است. در حال حاضر کارخانه با ظرفیت %15 کار می‌کند و تعداد پرسنل نیز از 500 نفر به 200 نفر کاهش یافته، و متاسفانه مرکز آموزش شرکت نیز تعطیل شده است. با توجه به اهمیت تولید وافزایش بهره وری و استفاده از ظرفیت‌ها و سرمایه‌گذاریهای انجام شده در شرایط موجود لازم است دلایل این موضوع مورد بررسی مسئولین ذیربط قرار گیرد تا با اصلاح سیاستها وروشهای فعلی، موانع موجود بر سر راه تولید کنندگان وسرمایه گذاران بخش خصوصی برطرف گردد.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش