مدیریت کسب و کار در بحران کرونا

 

وبینار راهکارهای مدیریت کسب و کار در بحران کرونا در راستای کاهش زیان های اقتصادی این بحران با حضور مدیرعامل انجمن بهره وری ایران برگزار می شود.

سید حمید کلانتری، مدیرعامل انجمن بهره­وری درخصوص برگزاری گپ و گفتی با عنوان «وبینار راهکارهای مدیریت کسب و کار در بحران کرونا» اظهار داشت: متاسفانه کرونا چند روزیست که در کشور ماهم مهمان شده، تلفات و تعداد زیادی مشکوک یا مبتلا  داشته است و چند نفری هم جان باخته اند.

وی با اظهار تاسف مجدد از این موضوع افزود: این بیماری با توجه به قدرت شیوع و انتقالش تبعات زیادی بر اوضاع و احوال کشورمان داشته و احتمالا تاثیر خیلی بیشتری هم بر مسائل کسب وکار اقتصاد، اشتغال، تحصیل و انجام امور جاری خواهد گذاشت.    

مدیرعامل انجمن بهره وری ایران ادامه داد: این انجمن، به عنوان یک نهاد غیردولتی با کمک همکاران شبکه گپ و گفت درنظر دارد در راستای ایفای مسولیت اجتماعی خود در خدمت به هموطنان عزیز، یک پویش اجتماعی و یک همفکری گسترده برای جمع آوری و جمع بندی ایده ها و انتقال آن به مراجع ذیربط یا خود مردم اقدام کند.

وی با طرح سوال اصلی مبنی براینکه کرونا بر فعالیت­های جاری، اقتصاد و اداره امور در حوزه های مختلف چه تاثیراتی میگذارد، بیان کرد:  علاقه مند هستیم همه نظر دهند غیر از رعایت مسائل بهداشتی در سایر امور، بهتر است چه کارهایی انجام بدهیم و چه کارهایی انجام ندهیم.

کلانتری افزود: درمرحله اول علاقمندیم نظرات و ایده های شرکتهای بزرگ دولتی، خصوصی و شرکتهای وابسته به نهادهای عمومی غیر دولتی، شهرداری ها، مدیران عامل بانکها، بیمه ها و شرکتهای تابعه آنها، صاحبان حرف و صنوف، مراکز اقامتی و پذیرایی مشارکت نمایند و بگویند این بیماری چه تاثیراتی بر فعالیتها و خدمات کاری آنان میگذارد و چه ایده و راهکارهایی برای حضور و مراجعه حداقلی مشتریان و کارکنان خود دارند.

رییس انجمن بهره وری ایران در پایان از مشارکت و همکاری مسئولانه هموطنان و مدیران متعهد صمیمانه سپاسگزاری کرد.

لازم به ذکر است که وبینار راهکارهای مدیریت و ادامه کسب و کار در بحران کرونا به میزبانی انجمن بهره وری ایران و با همت مدیران شرکت بیدبرگ، به صورت غیرحضوری از طریق وبینار (اینترنتی) روز دوشنبه ۱۲ اسفندماه، از ساعت ۱۵ الی ۱۶:۳۰ برگزار میشود.

کارشناسان مهمان این گپ و گفت که محورهای آن مدیریت بحران حین و بعد از کرونا، ابزارهای فناوری اطلاعات مدیریت کسب و کار در شرایط بحران، روش های مدیریت منابع انسانی در شرایط بحران و  تداوم فروش و ارتباط با مشتری در شرایط بحران است، «حمید کلانتری» مدیرعامل انجمن بهره وری ایران و  «امید هاشمی» مدیر کسب و کارهای نوین اتاق بازرگانی تهران هستند.

علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در این گپ و گفت رایگان، از طریق این لینک https://www.gapogoft.org/288 اقدام کنند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش