«بیمه دی» حامی بهره‌وری

 

بیمه دی به عنوان یکی از شرکت های بیمه فعال در کشور، حامی حركت توسعه بهره وری كشور و حامی ویژه انجمن بهره وری ایران شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن بهره وری ایران، با توجه به امضای تفاهم نامه بیمه مرکزی با انجمن بهره وری ایران به منظور توسعه فرهنگ بيمه و بهره وری و بر اساس اعلام آمادگي شركت بيمه دی به منظور حمايت از حركت توسعه بهره وری کشور، ضمن معرفي اين شركت به عنوان حامي انجمن بهره وری ایران، تنديس سیمین بهره وري نيز به شركت بيمه دی اهدا می شود.

شايان ذكر است كه شرکت بیمه دی (سهامی عام) در سال 1383 با اخذ مجوز رسمی از بیمه مرکزی ایران و شورای عالی بیمه، به منظور ارایه خدمات بیمه‌ای در رشته‌های مختلف به ثبت رسید. این شرکت با بهره‌مندی از کارشناسان متخصص و متبحر صنعت بیمه و همچنین گسترش شبکه فروش خود در تمامی نقاط کشور با سرلوحه قراردادن شعار «با شما برای جبران» به طور مستمر سعی در ارایه خدمات بهینه و مطلوب به بیمه‌گذاران خود را کرده است.

ماموریت اعلام شده از سوی این شرکت اطمینان و آرامش خاطر جامعه با راهکارهای نو از راه جبران یا کاهش مخاطرات و چشم‌انداز آن، پدیده محبوب مشتریان و پربازده‌ترین شرکت صنعت بیمه است و ارزش های سازمانی آن سلامت، انسجام سازمانی و  حرفه‌ای‌گری است.

لازم به ذكر است كه به زودی تندیس سیمین بهره وری از سوی انجمن بهره وری ایران، به شرکت بیمه دی اهدا خواهد شد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش