برگزاری روز نخست همایش

 

اولین روز دهمین همایش ملی بهره وری با حضور صاحبنظران حوزه بهره وری کشور و استقبال آنلاین مخاطبان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن بهره وری ایران، در نخستین روز  دهمین همایش ملی بهره وری که از ساعت 9 تا 19 روز یکشنبه 19 برگزار شد، ابتدا سید حمید کلانتری، مدیرعامل انجمن بهره وری ایران ضمن تشریح اهداف برگزاری این همایش، خوشامدگویی به مدعوین و همچنین قدردانی از افرادی که به صورت آنلاین این همایش را دنبال می کنند، به تشریح عوامل نابهره وری و مصادیق آن پرداخت و بر ضرورت توجه مدیران به مقوله بهره وری تاکید کرد.

پس از آن پیام تصویری جمشید انصاری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با موضوع ضرورت بهره وری پخش شد که وی بر ضرورت شناسایی موانع ارتقای بهره وری در کشور تاکید کرد.

در ادامه دهمین همایش ملی بهره وری، سید حمید محمدی، مدیرعامل شرکت دیجی کالا نیز به تشریح فرایندهای بهره ورانه پرداخت و استفاده از فناوری و توانمندی مجموعه های استارت آپی و دانش بنیان در کنار توجه به عواملی مثل شفافیت در ارتقای بهره وری تاکید کرد.

برگزاری نشست های تخصصی بخش بعدی دهمین همایش ملی بهره وری بود که در ابتدا نشست تخصصی بهره وری و اقتصاد خرد و کلان بود که مدیریت این نشست را نصرالله جهانگرد برگزار شد. در این نشست، دکتر غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی ایران با موضوع نقش بیمه در افزایش بهره وری و رشد اقتصاد کلان، دکتر محمد علی دهقان دهنوی، معاون امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی با موضوع بهره وری و محیط کسب و کار و داوود دانش جعفری استاد دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی با موضوع تحلیل کلان بهره وری در ایران به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

بهره وری، فرهنگ و جامعه دومین نشست تخصصی دهمین همایش ملی بهره وری بود که در آن، دکتر هادی خانیکی، استاد دانشگاه علامه طباطبایی و جامعه شناس با موضوع بهره وری، ارتباطات و توسعه و مهندس محمد بهشتی، صاحب نظر در مباحث فرهنگی با موضوع بهره وری در فرهنگ ملی به ایراد سخن پرداختند.

نشست سوم دهمین همایش ملی بهره وری با موضوع نظام اداری و بهره وری با مدیریت دکتر ابوالفضل کیانی، رئیس سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد که علینقی مشایخی، استاد دانشگاه صنعتی شریف، دکتر مسعود حجاریان، استاد دانشگاه و کارآفرین و فاطمه پهلوانی رییس سازمان ملی بهره وری ایران، دیدگاه های خود را به ترتیب در زمینه های «راهکارهای استراتژیک در بهبود بهره وری اداری»، «بهره وری و نظام حکمرانی» و «بهره وری، مدیریت و نظام اداری» ارائه کردند.

دهمین همایش ملی بهره وری، از ساعت 16:30 تا 19 روز دوشنبه 27 مردادماه 1399 با برگزاری نشست تخصصی در زمینه بهره وری، بخش خصوصی و تولید با مدیریت مهندس علی اکبر اولیاء ادامه می یابد. در این نشست تخصصی دکتر محمد علی محمدی عضو هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی با موضوع بهره وری و مدیریت در بخش خصوصی، دکتب محمد قاسمی رییس مرکز پژوهش های اتاق ایران با موضوع بهره وری و بخش خصوصی، دکتر محمد مهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با موضوع بهره وری در برنامه و بودجه و حمید رضا فولادگر رییس سابق کمیسیون ویژه اصل 44 و تولید در اداوار مجلس شورای اسلامی به ارائه خواهند پرداخت.

لینک   پخش زنده نشست بهره وری، بخش خصوصی و تولید در آپارات:

https://www.aparat.com/irpa_ir/live

شایان ذکر است که مشروح سخنرانی ها متعاقبا منتشر می شود.

لینک خبر در خبرگزاری صدا و سیما: لزوم توجه مدیران به افزایش بهره وری کشور

مشروح سخنان دکتر نیلی در دهمین همایش ملی بهره وری در روزنامه دنیای افتصاد: رالی ضد بهره وری

 یادداشت مدیرعامل انجمن بهره وری ایران در روزنامه دنیای اقتصاد: ضرورت نهضت بهره وری

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش